• 0

vuurmuur secretaresses

Hoe gaan jullie om met secretaresses die zich als tientonner blokkade opstellen voor de persoon die je probeert te bereiken?

 

Mijn tactiek was normalitair blijven bellen en jezelf naar binnen charmeren, was niet altijd gemakkelijk en het heeft me behoorlijk wat bloed zweet en tranen gekost.

 

Wat doen jullie met dit soort lieverdjes? :D

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Als ik bel vraag ik naar de verantwoordelijke van de afdeling bijvoorbeeld internet. Dan nog bestellen ze niks, maar ze verbinden wel door. ;D

En wat heb je dan bereikt met dat doorverbinden!? ???

Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie het nut van zomaar een bedrijf opbellen niet echt in.

Link naar reactie
  • 0

Een ding is zeker, als je wacht tot een klant jou belt kun je wachten tot je een ons weegt. ;D

 

Natuurlijk moet je de aquisitie van nieuwe opdrachten, orders goed voorbereiden.

 

Een in mijn ogen goed werkende entree is: Ga beurzen, borrels, lezingen af die betrekking hebben tot jouw vakgebied en regel visitekaartjes en geef er ook veel, heeeeeel veel af . Wacht niet tot je gebeld wordt maak ga aktief aan de slag bij bedrijven binnen te komen. Op deze manier heb je altijd een voetje tussen de deur.

Volgende stappen zijn dan natuurlijk het opsturen van informatie, weer bellen, een presentatie regelen (hierbij benadrukken dat er bijvoorbeeld vestigingsmanagers, leidingegevenden etc aanwezig moeten zijn) en niet vergeten dat er ( nog steeds ;D ) mensen zijn die niets van HTML, XML, MySQL etc begrijpen. Hou het duidelijk en begrijpelijk voor iedereen en maak duidelijk dat je iets kunt toevoegen natuurlijk.

 

(Nu het bovenstaande nog een keer of tien, twintig, dertig, ... herhalen en uiteindelijk loop je met een mooie opdracht de deur uit)

 

Link naar reactie
  • 0

TIP 1: 'Ik heb hier een notitie liggen dat ik het moet bellen.' Werkt heel vaak. Een beetje verbaasd over proberen te komen over het feit dat ze de vraag stelt en dan kom je ver.

 

TIP 2: Vraag in eerste instantie om doorverbonden te worden met PZ. Eenmaal doorverbonden reageer je verbaasd als volgt: 'Oh, ik zou eigenlijk doorverbonden worden met Piet Directeur, dat is dan mis gegaan.' Negen van de 10 keer wordt je dan door PZ alsnog doorgezet :).

 

En denk eraan, bellen kan leuk zijn. Het is een uitdaging en onderscheidt de amateurs van de verkopers. Bedenk dat je alleen belt om hem te helpen zijn resultaten te verbeteren.

 

Meer bellen > meer afspraken > meer offertes > meer orders > meer facturen > meer geld > dikkere auto > meer succes bij de ... dus: meer bellen is meer succes.

 

Groet, Remo

 

PS: C'est la musique qui fait la chanson. Bij bellen is de toon heel belangrijk. Ik heb de pech van een monotone stem, balen. Aaarrghhhh www.ikbaal.nl

 

PPS: Bovenstaande tips alleen toepassing in noodgevallen als het op een normale manier niet lukt.

Amadeos, inspireert ...

 

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Remo Natali

PS: http://www.penprinter.nl

PPS: http://www.3ddirect.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 44 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.