Ga naar inhoud
Geplaatst:

Olaf

In een eerder bericht gaf ik al aan plannen te hebben om een bv(structuur) op te zetten. googlen en op dit forum rondneuzen leren mij een hoop maar vragen blijven open staan bij me.

Zodoende ben ik op zoek gegaan bij de lokale boekhandels naar een goed boek dat de BV, het oprichten ervan, maar met name structuren met hun voor en nadelen behandeld.

Ik kwam het volgende boek tegen:

http://www.bol.com/nl/p/boeken/bv-waarom-wanneer/1001004001883905/index.html

Zegt dit jullie iets? Nog andere tips?

Vraag en aanbod van Off market residentieel vastgoed (woningen en appartementen) komt samen in deze Facebook groep

Featured Replies

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

Ik denk vanuit marketing point of view dat het wel een hoop nieuwe leads op kan leveren Joost ;)

zie mijn 5 vragen aan die weldra online komt....

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Geplaatst:

Olaf

• Auteur

Om weer terug te komen op de oorspronkelijke vraag:

Het boekje dat ik noemde in de het eerste bericht heb ik gekocht en net binnengekregen. Het lijkt erop dat het inderdaad wel een aardig overzicht geeft.

Ik ben er van overtuigd dat ik nog wel een paar vraagjes zal hebben maar nu kan ik in ieder geval een basis kennis opdoen.

Tot snel!

Vraag en aanbod van Off market residentieel vastgoed (woningen en appartementen) komt samen in deze Facebook groep

• 1 year later...
Geplaatst:

StefanO

Even een oude koe nieuw leven inblazen...

Kwam een mooie stuk tegen en dacht aan dit topic. Zie hier de link.

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

Mooi stuk! Kan natuurlijk wel de prullenbak in als het nieuwe BV recht er straks is. Boek 2 BW wordt vrijwel geheel herschreven namelijk.

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.