• 0

vliegende auto (airscooter)

;)Vliegende auto,

Mag ik me even voorstellen?

Ik ben joop de kock en mijn bedrijf heet DUTCH AERO TECHNICS ik ben een kakelvers lid dus hallo allemaal!

YES, vandaag kan ik eindelijk over mijn laatste uitvinding praten met iedereen omdat zojuist mijn octrooi is ingediend!

Ik heb gelukkig veel gehad aan senter novum, novu en de verenigde! Bedankt allemaal.

Het is alsof mijn geesteskind vandaag geboren is, heerlijk!

Ik heb een echte vliegende auto uitgevonden dwz deze auto komt bij een bepaalde snelheid een stukje omhoog!

Dit is super leuk en een heel apart gevoel, tevens is dit veel zuiniger in het verbruik omdat deze auto zich als een vliegtuig gedraagt en gewoon op straat kan functioneren!

Ik sta nu op het punt te beslissen wat te doen en kan hier wel wat hulp bij gebruiken.

Ik heb inmiddels een informal investor gevonden dus het gaat me gelukkig niet zo zeer meer om de financiën van het aanjaagkapitaal maar ik heb geleerd dat een beetje netwerken geen kwaad kan dus.

Iedereen is welkom om me te mailen of te bellen (al is het maar voor een felicitatie) maar ik stel het zeer op prijs als ik een beetje in the picture kan lopen omdat dit volgens mij belangrijk is voor mijn project!

Ik hoop dat ik tegen een grote autofabrikant aanloop want ik kan ze zelf niet maken.

O ja ,ik ben al uitvinder sinds 1998 en heb inmiddels 3 octrooien en ik ken de hele wereld in uitvindland dus misschien kan ik u/jou ook wel een beetje helpen.

Ik beweeg me in de hoek van luchtvaart maar ik ben bekend met van alles en nog wat!

Nou dat was het, ik ga de rest van de dag feesten tot later!

 

www.restnrg.com

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Waarom benader je geen investeerders om zodoende een prototype van je uitvinding

te laten maken? Ik denk dat je met een prototype een hele grote kans maakt dat een

autofabrikant interesse zal tonen in je uitvinding. Maak vervolgens een filmpje van je (werkende)

prototype en de media zal hier absoluut aandacht aan besteden en je uitvinding wordt een kaskraker.

 

Ik denk dat je met alleen een tekening geen zieltjes zal winnen.

Link naar reactie
  • 0

Hoi Joop

 

Van harte met het octrooi. Ik zet wel een slotje op het topic om de volgende redenen.

 

- je stelt niet echt een vraag, maar viert meer een persoonlijk succes;

- topics op HL zijn er niet om mee 'in the picture' te lopen. Daartoe zijn al tips gegeven hierboven.

 

Dus link in je handtekening naar jouw site en stel in het juiste forum gewoon je vragen. Vraag echter niet naar investeerders....

 

groet en veel succes

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 185 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.