• 0

mijn bedrijf van begin tot eind

Voor degene die het leuk of interessant vinden het volgende.

 

Hallo, ik ben Joop de Kock en ga verslag uitbrengen van het verloop van mijn bedrijf.

De rede hiervoor is dat je als uitvinder vaak geen , gewoon’ bedrijf uitoefent maar het gaat er bij ons vaak anders aan toe dan voor vele , gewone’ bedrijven.

 

Alle facetten zal ik in etappes zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen gaandeweg het traject.

Ik wil hier niet mee zeggen dat dit de juiste manier van ondernemen is, sterker nog ik denk dat ik hier en daar fouten zal maken en dat is misschien iets voor andere om van te leren.

Mede hierom zou ik het op prijs stellen als u uw reacties op wat ik doe , ventileert op deze site. ( Niet al te hard voor me zijn hoor).

 

Omdat ik van plan ben om op een gegeven moment mijn bedrijf te beëindigen wegens rijkdom of falen is het mogelijk om het gehele proces te verslaan

Om u een goed beginbeeld te geven eerst even iets over mezelf en m’n bedrijf.

Ik ben dus joop, ik ben al uitvinder sinds 1998 maar nog nooit is het me gelukt om zeg maar door te breken met mijn ideeën.

 

Dit kan inderdaad liggen aan de ideeën zelf maar ga er voor het gemak even vanuit dat het komt door de weg die een uitvinding af moet leggen om zich om te zetten in geld.

 

Mijn laatste uitvinding is een soort auto die een soort van vliegt en hier omheen gaat het bedrijf.

Beetje technisch verhaal maar ik denk dat dit systeem minder weerstand geeft dan bijvoorbeeld auto’s en mede hierom een plek op de wereldmarkt verdient. Meer van dit op www.dutchaerotechnics.com

 

Om bij het begin te beginnen neem ik u even me terug naar het moment dat ik het bedacht.

 

Ik zit altijd te spelen met de elementen en probeer te imiteren en te combineren met wat de natuur ons als voorbeeld geeft voor de meest briljante uitvindingen.

 

Ik heb de voordelen van een vliegtuig gecombineerd met die van een auto en na veel knutselen en tekenen kwam ik met een concept dat voor mij voldoende was een eureka moment te hebben, het model werkte immers en wat staat me nu nog in de weg om succes met dit idee te hebben dacht ik.

 

Ik ben al jaren bezig maar de weg naar succes wist/weet ik nog steeds niet, ik weet wel hoe het niet moet en dus doe ik het dit keer anders heb ik me voorgenomen.

 

De man met de sigaar die het idee uit m’n handen trekt bestaat niet (in dit stadium) dus wat nu.

Mijn strategie was zo snel mogelijk zorgen dat het idee beschermd is en dat zoveel mogelijk aandacht van de media trekken om de man met de sigaar te vinden en de zak geld aan te pakken.

Gelukkig kreeg ik een innovatievoucher van senter novum en hiermee kom ik grotendeels m’n octrooi bekostigen.

 

Goed idee toch , anders kun je het alleen je vrienden vertellen en die hebben de zak geld niet hmmm.

Met m’n octrooi op zak ben ik op zoek gegaan naar een investeerder maar ik kan het ze niet kwalijk nemen hoor met een octrooi en een paar tekeningen alleen vindt je geen investeerder, ik niet althans.

Bij de bank hoef je het niet te proberen want die zijn allergies voor uitvinders en voor een echte invormal is het nog te vroeg.

 

Iedereen die ook maar iets voor je kan betekenen moet een goed ondernemersplan zien maar ik wil m’n gedachtegoed verkopen, geen bedrijf opstarten, hoe maak je een ondernemersplan als je maar 1x iets verkoopt?

Overcompleet past dit op een de achterkant van een bierviltje en dus geen startkapitaal voor mij!

 

O ja, dit startkapitaal heb ik natuurlijk nodig om mijn uitvinding meer gestalte te geven in de vorm van een prototype en/of een doorgerekend stuk door een professor of een ander slim orgaan als TNO ofzo.

 

Ik realiseerde me dat dit echt nodig is om te komen waar ik wil zijn.

Geld moest er dus komen en snel ook want ik zit inmiddels wel in m’n prioriteit jaar en dit is zo om.

Ik heb toen toch maar besloten om het hele verhaal in een bedrijf te gieten en dat resulteerde in dutch aero technics.

Een beetje tegen m’n zin in dat wel maar het is de enige manier om nog een beetje kans te maken, wie gaat je geld verstrekken zonder k.vk. inschrijving?

 

Na heeeel lang zoeken op google kwam ik terecht op deze site en ik moet zeggen ik voelde me hier meteen thuis, allemaal mensen met dezelfde problemen en interesses geweldig, een thuishaven bedacht ik me.

 

Ik heb me een beetje verdiept in hl.nl en besloot m’n zegje ook eens voorzichtig te doen en schreef een column waarbij ik (terecht) een beetje mijn ongenoegen uitsprak over hoe e.e.a. geregeld was over subsidies

 

Hier begint het spannend te worden want ik kreeg hier hele waardevolle reactie’s op en ik kan nu best wel trots zijn op het kleine maar krachtige netwerkje wat ik inmiddels zonder het me direct te realiseren heb opgebouwd in de vorm van Syntens, het begon met een mailtje van Perry Smit die zij dat hij me misschien kom helpen.

 

Dit kon hij zeker en na niet al te veel gedoe kon ik samen met hem aan tafel met jawel TNO!

Er is nog niets zeker maar een belangrijke stropdas van deze club zag het volgens mij wel zitten en stelt na z’n vakantie zijn netwerk intern beschikbaar om te onderzoeken en te bevestigen dat mijn uitvinding nut heeft (geld waard is).

Dit is een geweldige mijlpaal voor mij want het brengt me een stuk verder naar succes.

 

Jammer echter is wel dat TNO een kostbaar prijskaartje heeft en al heb ik geen idee wat dit gaat kosten maak ik me nog meer zorgen hoe ik dit ga betalen, maar Perry gaat na zijn vakantie kijken of hij me hiermee kan helpen.

Dit was afgelopen vrijdag en ik denk dat dit in een nutshel wel ongeveer is wat er tot op heden is gebeurd.

 

O ja niet onbelangrijk is dat ik me op aanraden van syntens ook heb ingeschreven voor het ei van columbus en the green challenche en wie weet wat hier uit voortvloeit.

 

Zo dat was het dan, ik denk dat het volgende bericht niet zo lang is want ik moest jullie eerste even bijpraten.

 

Ik hoop dat het een beetje interessant gaat worden en het leuke is dat idereen live kan zien hoe het zich ontwikkeld en zelf het verhaal een wending kan geven doormiddel van tips enzo.

 

Het zal vd week wel rustig blijven (vakantietijd) maar zodra er ontwikkelingen zijn horen jullie dit direct van mij.

 

Tot snel joop

upforce1.thumb.gif.0c5f5fb06c47f8c301d9ff3d70d8f422.gif

www.restnrg.com

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

 

Beste Joop,

 

Allereerst wil ik zeggen dat ik het een erg leuk idee vind. Ik heb wel nog een paar vraagtekens:

 

Welke gewicht zou de auto maximaal mogen hebben? En met welke technieken zou je dat gewicht willen beperken?

Ben je niet bang dat dit zo'n project wordt waar elke keer weer duizenden euro's in worden gepompt maar dat het nooit leukt om alle ziektes eruit te halen, aangezien de techniek zo nieuw is? Want ik denk dat het grootste deel van de onderdelen door jou zelf ontwikkeld moeten worden. Bijvoorbeeld de software.

 

Ik wens je in ieder geval veel succes!!

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

 

Beste Joop,

 

Allereerst wil ik zeggen dat ik het een erg leuk idee vind. Ik heb wel nog een paar vraagtekens:

 

Welke gewicht zou de auto maximaal mogen hebben? En met welke technieken zou je dat gewicht willen beperken?

Ben je niet bang dat dit zo'n project wordt waar elke keer weer duizenden euro's in worden gepompt maar dat het nooit leukt om alle ziektes eruit te halen, aangezien de techniek zo nieuw is? Want ik denk dat het grootste deel van de onderdelen door jou zelf ontwikkeld moeten worden. Bijvoorbeeld de software.

 

Ik wens je in ieder geval veel succes!!

beste Tom,

in eerste instantie denk ik aan alumunium, en software heb ik niet nodig omdat het geheel werkt op basis van de wetten der natuur,kinderziektes,ja die zullen er vast zijn misschien moeten we dit ding als het model a van ford zien hihi

om zuiniger te worden moeten we denk ik radicaal 180 graden om en dit geeft de nodige problemen met techniek en gewenning aan het geheel.

ik gebruik de techniek nu voor auto's maar ik sluit niet uit dat treinen,boten en motorfietsen ook met dit systeem uitgerust kunnen worden.bedankt voor je leuke en nuttige berricht! joop

 

 

 

 

www.restnrg.com

Link naar reactie
  • 0

De gebeurtenissen van vandaag,

Ik ben op bezoek geweest bij xxl design, dit bedrijf (morgen hl lid) heeft me even laten zien wat mogelijk is met een pc en WAUW! Niet normaal meer zo cool!

Ze gaan voor mij een 3d tekening of filmpje maken en dat belooft wat hoor.

Ik zeg hier niet mee dat ik alle vragen kan beantwoorden maar het maakt super duidelijk wat ik bedoel.

Tevens krijgt het nu vorm en dat is beter dan mijn geklungel op paint van Windows hihi

Ik krijg de indruk dat iedereen die het een beetje volgt, het verhaal op hl.nl een plekje kan geven, ik in ieder geval wel, leuk!

Tot morgen of er moet nog iets leuks gebeuren vandaag!

joop

 

www.restnrg.com

Link naar reactie
  • 0

Vandaag een rustige dag achter de rug, ik zou wel willen dat het sneller ging maar ja het is geen broodje kaas.

Ik heb RTL nieuws gemaild maar zonder bewegende beelden kunnen ze er op tv niet veel mee dus afwachten op de animatiefilm maar weer.

Geen idee of ik er goed aan doe maar het opzoeken van de media is het enige wat ik nu kan doen en ik ben van mening dat hoe meer mensen ervan af weten hoe eerder een club die investeert.

Graag tot morgen met wellicht spannender nieuws!

joop

:)

www.restnrg.com

Link naar reactie
  • 0

Beste Joop,

 

Zeer interessante technologie, Joop!

Knap staaltje technisch denkwerk.

 

De vliegauto lijkt me een heel complexe innovatie qua financiën, technologie, verkeersveiligheid, regelgeving etc. Hiervoor zijn tal van verschillende disciplines specialisten nodig en een lange adem. Het exploiteren van de auto als eindproduct vraagt daarnaast om nog veel meer overige kwaliteiten want de autoliefhebber wordt tegenwoordig enorm wordt verwend met allerlei andere luxe zoals design, accessoires, etc. Het verkopen van de gepatenteerde technologie, het als licentie vermarkten van de technologie of het fysiek leveren van de specifieke module lijkt mij kansrijker.

 

Overigens wat betreft de watertaxi begrijp ik niet dat je hier niet een echt model laat zien. Als je echt gelooft in het product, valt de investering nog wel mee. Het lijkt mij een prima business.

 

Op basis van de website teksten en tekening is het lastig voor investeerders of launching customers om in te stappen. Onvoldoende overtuigingskracht. Het gaat om een complexe technologie en een substantiële investering dus je zult geïnteressseerden meer moeten triggeren met een 3d demo of (light versie) prototype. Concretiseren.

 

Wat betreft een 3d demo raad ik je aan om eens te kijken op http://www.animation-factory.nl/product3d.html en ga dan eens naar de "wegafzetter". Dit is een prima voorbeeld van het presenteren van een innovatief voertuig met een speciale applicatie.

 

Succes,

 

Rutger Derksen

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Joop,

 

Zeer interessante technologie, Joop!

Knap staaltje technisch denkwerk.

 

[MOD-knip].

 

Succes,

 

Rutger Derksen

 

beste rutger,

bedankt voor je reactie,

het leuke vind ik persoonlijk dat omdat we eigenlijk een beetje uit gedisigned zijn met de auto hoe we hem nu kennen,de disigners nu weer de kans krijgen om met een blanco pagina te beginnen.

de watertaxi is inderdaad niet zo moeilijk en kostbaar om te maken en daarom ben ik ook van plan deze snel te maken.

ik wil de technologie inderdaad verkopen of verlisenceren maar tot die tijd ploeter ik door om het geheel volwassener en daarmee aantrekkelijker te maken.bedankt voor de website tip maar ik heb veel vertrouwen in xxl disign en zeer spoedig hoop ik meer te kunnen laten zien.

groet joop

 

 

 

 

 

www.restnrg.com

Link naar reactie
  • 0

Hij is er!

Beste allemaal vandaag loop ik over van trots omdat xxl design het mogelijk heeft gemaakt om letterlijk in de toekomst te kijken doormiddel van deze waanzinnige 3d tekeningen!

Druk, heel druk hebben ze gewerkt aan deze concept tekeningen en hiermee heeft mijn idee gestalte gekregen.

Van de week is er zelfs een soort animatiefilmpje op mijn website en op you tube zodat iedereen niet alleen kan zien hoe cool hij er uitziet maar ook hoe het werkt.

De bedoeling is om deze film aan het grote publiek te laten zien.

Op deze manier hoop ik de aandacht van een investeerder te trekken om een heus 1op1 model op de weg te krijgen, ik denk dat dit en eventueel de doorrekening van het geheel voldoende is om zaken met grote autofabrikanten te gaan doen.

Wie het idee adopteert weet ik niet, wat ik wel weet is dat als het aan mij ligt, ik de eerste klant ben!

ps degene die het leuk vinden kunnen het zien op m'n site onder de button airscooter!

prettig weekend allen!

www.restnrg.com

Link naar reactie
  • 0

Beste Joop,

 

Allereerst mijn complimenten.

 

Het is een kleine opmerking maar is het niet handig om je handtekening onder je naam aan te zetten met daarin een verwijzing na je idee en website, voor nog meer kijkers. (Dit kan je doen bij "Mijn profiel").

 

Persoonlijk denk ik ook dat HigherLevel goed kan helpen bij adviezen om je nog beter te presenteren in de media om nog meer naamsbekendheid te verwerven.

 

Misschien een gekke ingeving maar wel eens gedacht om een brief te sturen naar Hennie van der Most. Hij helpt ondernemers op de tv , misschien dat die iets voor je kan betekenen (netwerk, advies, investeren). Hij is namelijk verzot op zijn helicopter dus misschien een leuk en goed raakvlak. Ik weet niet of iemand hem persoonlijk kent op dit forum.

 

Veel succes,

 

Bob

Link naar reactie
  • 0

Hallo Joop,

 

Ik blijf het onderwerp met veel interesse volgen, fascinerende technologie! Je bent een echte uitvinder! 3D tekening is mooi, maak je nog een animatie?

 

Los van de techniek vind ik dat je de voordelen van de "vliegende auto" wel iets verder kunt presenteren. Voor welke doelgroepen heb je deze uitvinding gemaakt? Waarom gaan ze deze gebruiken? Als het alleen voor de kick is kom je in een heel kleine niche terecht, dus klein business potentieel, dus lastig om een goed rendement te halen.

 

Komt de technologie niet veel beter tot zijn recht bij locaties met een slecht wegdek?

- Gladde wegen [/url](fantastisch voor Beieren, Oostenrijk, Zwitserland)

 

Veiligheid is het modewoord bij verkeer.

 

- Offroad (regenwoud, woestijn, strand, Ice road truckers etc)

- Landbouwsector (maak je de oogst niet kapot)

- België ;D

 

Zoals eerder vermeld, ik zie meer potentieel in de technologie dan in het marketen van de bolide zelf. De technologie kun je in diverse auto's stoppen voor meerdere doelgroepen. Als bijvoorbeeld VW jouw idee wil overnemen, is de kans vrij groot dat ze jouw idee in een andere auto willen stoppen, ontwikkeld door eigen VW designers. Daarnaast maakt het R&D investeringen lager.

 

Wat betreft TNO, ik ken jouw budget niet. Het is uiteraard zo, dat je met een prototype het concept veel waardevoller en concreter maakt. Ik zou zeker een marketing plan / business plan maken en met deze materialen eerst eens proeven naar reacties van potentiële investeerders.

 

Succes!

 

Groet,

 

Rutger Derksen

Link naar reactie
  • 0

Beste Rutger

 

Bedankt voor uw reactie, ik ben in de veronderstelling geweest dat ik al deze aspecten duidelijk geventileerd had op m’n site in het voorafgaande schrijven maar misschien omdat het allemaal in m’n hoofd zit vaar ik een wat rommelige koers voor met name de lezers hihi (excuus)

Mijn nice markt is juist de auto industrie en m’n budget tja operdepop zeg maar.

Ik hoop dat bijvoorbeeld volkwagen m’n idee koopt, dan ben ik in 1x klaar maar tussentijds maak ik het volwassen met dit soort aktie’s

Ik hoop snel te kunnen bewijzen dat de cw waarde lager is dan andere vervoer middelen, op dat moment zie ik

geen problemen meer voor het vinden van een goede partij maar intussen ben ik ook zeer blij met de verwezenlijking van de funscooter!

Bedankt!

 

www.restnrg.com

Link naar reactie
  • 0

Hai Joop,

Hoewel het 3D-plaatje er erg mooi uitziet, blijft het voor mij (ook al heb ik geen grootse autokennis) niet meer dan dat. Ik vind het goed van je dat je zelf zo enthousiast bent en hierdoor anderen weet te enthousiasmeren, maar ik zie liever testen, berekeningen en echte modellen. Ik kan je zo tien sites geven waar ook zulke mooie 3D-modellen op staan en waar we allemaal van kunnen zeggen: 'met een druk op de knop zweeft deze auto 70 cm. boven de weg'.

Hoewel ik je alle goeds gun met dit idee, blijft het voor mij nog steeds een idee. Hopelijk zien mensen die hierin mogelijk willen investeren dat anders en kunnen zij door de mooie omschrijvingen heen ook feiten herkennen...

 

De Roode Kikker - Developing Serious Games

http://www.deroodekikker.nl

Link naar reactie
  • 0

tsja douwe,ik weet niet hoe vaak ik nog moet zeggen dat ik het al getest heb en dat het werkt, het filmpje wat ik toegezegd heb dat van de week te zien is geeft hopelijk meer vertrouwen.

het leuke is dat ik zodra ik over het filmpje beschik ik eerder over een investeerder beschik anders blijf ik rondjes draaien op

hl.nl en is het op een gegeven moment ook niet leuk en interesant meer voor de lezers.

bedankt voor de reactie.

 

 

www.restnrg.com

Link naar reactie
  • 0

Goedemorgen Joop,

 

Ik ben het volledig eens met Douwe, heb het ook al geprobeerd uit te leggen in mijn vorige reactie. Een animatiefilmpje verandert dit ook niet. Jouw website geeft bijna geen informatie. Het woord "cw waarde" komt niet eens voor op de webpagina over het betreffende product.

 

De hamvraag blijft voor mij onbeantwoord op de website:

Welke doelstellingen streef je na met jouw uitvinding?

Voor welke eindgebruiker is dit geschikt?

 

Ik krijg nogal het idee dat je het alleen fantastisch vind dat de auto boven de grond zweeft maar je denkt toch niet dat dit soort auto's hupsakee toegelaten worden op de Nederlandse wegen??? Van milieuvoordeel zal ook niet veel sprake zijn als je het alleen kunt gebruiken boven 90 km/h. Hoe vaak kun je tegenwoordig je gaspedaal nog indrukken op de weg?

 

Vandaar mijn voorzet in de vorige reactie om als brainstorm alle mogelijke voordelen met een open mind eens op een rij te zetten...

Link naar reactie
  • 0

één van de eigenschappen van een goede brainstorm is dat ideëen niet bekritiseerd worden maar als basis kunnen dienen voor andere ideëen.

Als je hier dus over USP's wil brainstormen dan lijkt het me niet de juiste weg om direct met kritiekpunten te komen die de discussie een bepaalde kant op dwingen.

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

één van de eigenschappen van een goede brainstorm is dat ideëen niet bekritiseerd worden maar als basis kunnen dienen voor andere ideëen.

Maar volgens mij is het niet zozeer dat Joop hier zijn verhaal doet om te brainstormen. Hij wil zijn idee aan de man brengen. Prima, maar dan moet ie wel met feiten komen die hij hard kan maken. Hij moet dan niet vreemd opkijken als er kritiek op komt. Echter, ik heb geen kritiek op zijn idee, ik heb mijn twijfels over zijn 'feiten'....

De Roode Kikker - Developing Serious Games

http://www.deroodekikker.nl

Link naar reactie
  • 0

Dag Joop,

 

De afbeelding ziet er inderdaad fraai uit. Wat een verschil met de Paint afbeeldingen die je ervoor had! Met Paint kun je wel fraaie dingen maken (zie afbeelding) maar dan moet je wel een engelengeduld hebben.

 

venice_ms_paint.jpg

 

Maareh, ik zou graag een afbeelding willen zien van de auto in vliegstand. Zo lijkt het wel op een 'gewone' toekomstauto.

Welk type ondernemer ben jij? doe de gratis ondernemersscan: http://www.kinsent.nl/scan

 

Twitter: http://twitter.com/wbrand

Link naar reactie
  • 0

Het laatste wat ik wil is mensen tegen de borst stuiten, ik stel elke reactie zeer op prijs en weet dat iedereen het goed bedoelt. Ik zal proberen uiteen te zetten wat ik voor ogen heb.

-als eindgebruiker zie ik alle vervoer middelen die met dit systeem uitgerust kunnen worden en dat kan zijn auto’s ,boten ,treinen en motorfietsen maar in eerste instantie heb ik auto’s als niche gekozen omdat dit de grootste markt is.

Het model zegt nog niet veel over de techniek maar lijkt me wel een publiekstrekker.

Met de middelen waar ik nu over beschik kan ik simpelweg de techniek niet goed uitleggen en heb mijn hoop daarom op het filmpje gevestigd.

Het fantastiese gedeelte is inderdaad dat het vliegt en ik ben overtuigd dat dit zuiniger is ,helaas kan ik dit niet als feit stellen voordat het e.e.a. doorgerekend is.

Wat ik wel zeker weet is dat het comfortabele is en niet uit de bocht kan vliegen, dit alleen al zou een succes genoemd kunnen worden.

Op deze site publiceer ik alles direct zodra ik het voor handen heb ,alle ontwikkelingen zet ik direct online zoals ik heb beloofd, dit geeft soms oncomplete of onduidelijke informatie maar zie het als de couveuse kamer van het bedrijf.

Ik heb de laatste tijd veel bereikt, ik ben nl nu met u in discussie en dat is voor mij al een hele mijlpaal.

Misschien helpt het als ik in mijn eigen woorden uitleg wat ik bedoel te bereiken klaart de lucht een beetje op.

Ik probeer de voordelen van een vliegtuig te combineren met die van een auto en hiermee tegelijkertijd de nadelen weg te nemen.

Een auto word al naar gelang deze sneller rijd met een grotere kracht tegen het wegdek aangeduwd ( een f1 auto kan hierdoor zelfs op z’n kop rijden) dit is nodig om de bocht niet uit te vliegen (downforce) maar betekend wel enorm veel verloren energie wat met mijn systeem overbodig word.

Een vliegtuig heeft hier minder last van omdat deze aan alle kanten de lucht weg kan persen en zo zeker in verhouding een lagere weerstand heeft (cw waarde)

Met mijn airscooter maak ik het mogelijk om op een luchttafel te hangen met als voordeel dat downforce niet meer nodig is, hoe sneller men gaat hoe beter dit werkt, hierdoor kan men ongelimiteerd door de bocht gaan en ik ben van plan om zodra het prototype klaar is een wedstrijd tegen een f1 auto te organiseren om de voordelen te bewijzen.

Shoemacher tegen uw tante? Het maakt mij niet uit, je lef zal je grens zijn is de bedoeling, maar voor het zover is kan ik jammer genoeg alleen maar schrijven.

Het begint met pionieren dus om iets nieuws te verzinnen moet je soms out of the box denken en aanname als feit behandelen om een doorbraak te verwezenlijken.

Ik hoop hier een zinnig antwoord mee te geven

Groet joop

 

www.restnrg.com

Link naar reactie
  • 0

Beste Frans,

 

Je hebt gelijk!

 

Ik probeerde Joop uit de tent te lokken dat hij verder zal moeten nadenken over de voordelen, deze voordelen te concretiseren in feiten (zie Douwe) en hoe je het in de praktijk kunt gebruiken.

 

De uitvinding is interessant en heeft tal van mogelijkheden. Het is nu tijd om de voordelen en hindernissen inzichtelijk te maken. Met andere woorden blijf niet teveel gefocust alleen op de techniek zelf.

 

Het is niet leuk om mogelijke problemen onder ogen te brengen maar wel nuttig om ook hier op te anticiperen.

 

Groet,

 

Rutger

Link naar reactie
  • 0

was ook geen reactie op jou, meer op Rutger.

Je kunt in mijn ogen niet een brainstorm adviseren en aan de andere kant mogelijke voordelen bij voorbaat al uitsluiten.

 

Frans

bedankt frans,ik had je al begrepen maar ik probeer iedereen zo goed mogelijk te woord te staan, ik zie iedereen als een soord teamgenoot

groet joop

www.restnrg.com

Link naar reactie
  • 0

Beste Frans,

 

Je hebt gelijk!

 

Ik probeerde Joop uit de tent te lokken dat hij verder zal moeten nadenken over de voordelen, deze voordelen te concretiseren in feiten (zie Douwe) en hoe je het in de praktijk kunt gebruiken.

 

De uitvinding is interessant en heeft tal van mogelijkheden. Het is nu tijd om de voordelen en hindernissen inzichtelijk te maken. Met andere woorden blijf niet teveel gefocust alleen op de techniek zelf.

 

Het is niet leuk om mogelijke problemen onder ogen te brengen maar wel nuttig om ook hier op te anticiperen.

 

Groet,

 

Rutger

 

hihi is goed gelukt rutger,

www.restnrg.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 125 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.