Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Dennis J
Beste ondernemers,
samen met 2 compagnons willen we een handelsonderneming starten. Dit willen wij opzetten als 1 werkmaarschappij, waaronder 3 beheer B.V's hangen.
Verder wil ik graag weten hoe dit nu daadwerkelijk te realiseren.Kunnen jullie mij feedback geven over het volgende:
1) één van ons heeft een stilstaande BV. Is het goedkoper deze b.v om te zetten in de werkmaatschappij, en vervolgens 3 beheer b.v's optichten?
2) de stilstaande b.v omzetten naar beheer b.v en vervolgens 2 beheer bv's en een werkmaatschappij oprichten?
3) verder ben ik erg benieuwd wat voor zaken jullie op zouden nemen/veranderen in de statuten, aangezien ik hier geen ervaring mee heb.
ik dank u allen alvast voor de moeite en de feedback.
Met vriendelijke groeten,
Dennis J