Het is me nu regelmatig overkomen dat een klant op mijn webshop kiest voor ideal,
netjes de betaling regelt,
maar "stopt" op het laatste scherm van ideal.
Dit is het scherm waar gemeld staat dat de betaling succesvol is verlopen en dat de klant terug dient te keren naar de webshop door te klikken op een button.
Als de klant hier stopt, wordt er door ideal geen succesmelding teruggestuurt naar de webshop en is er geen bestelling geplaatst.
Maar de klant heeft wel betaald en is in de veronderstelling....
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
headquarters
headquarters
Deze is gericht aan alle webshop-houders,
Het is me nu regelmatig overkomen dat een klant op mijn webshop kiest voor ideal,
netjes de betaling regelt,
maar "stopt" op het laatste scherm van ideal.
Dit is het scherm waar gemeld staat dat de betaling succesvol is verlopen en dat de klant terug dient te keren naar de webshop door te klikken op een button.
Als de klant hier stopt, wordt er door ideal geen succesmelding teruggestuurt naar de webshop en is er geen bestelling geplaatst.
Maar de klant heeft wel betaald en is in de veronderstelling....
Ondervinden meer mensen dit probleem?
Zo ja, hoe ondervangen jullie dit?
T-shirt bedrukken
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/22386-ideal-betalingen-zonder-bestellingen/Aanbevolen berichten
20 antwoorden op deze vraag