• 0

Telefoongids en verlengen?

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

oude contract erbij pakken en kijken of er iets wordt gezegd over stilzwijgende verlenging. maar waar dan precies die orderbevestiging vandaan komt is mij niet geheel duidelijk, als je deze net binnen hebt kan je hier waarschijnlijk zonder probleem bezwaar tegen aan tekenen. overigens is het verstandig om gewoon even contact op te nemen met een van de accountmanagers. misschien is er daar iets fout gegaan.

www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.

 

www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.

Link naar reactie
  • 1

Geen bericht over BIZ, maar kreeg vandaag een orderbevestiging van De Telefoongids terwijl ik naar mijn inzicht geen order heb verleent aan de telefoongids. Mogen zij zomaar stilzwijgend verlengen? Voorgaande jaren belden ze toch even?

 

Nieuwe bril lijkt me een goede aankoop. Dit topic gaat niet over De Telefoongids maar over Biz Telefoongids. De tweede hoopt op verwarring met de eerste, dus door een vraag te stellen over de eerste draag je alleen maar bij aan het probleem. Oen!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 1

Pfff - 3 hele keren klikken vanaf www.detelefoongids.nl en je komt hier

 

Even heel, heel goed speuren en je komt deze PDF met daarin deze bijzonder cryptische omschrijving:

 

Tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen, hebben alle Overeenkomsten een initiële looptijd van 1 jaar.

Daarna wordt de Overeenkomst steeds stilzwijgend verlengd voor een termijn van 1 jaar, tenzij de Overeenkomst door één

der partijen schriftelijk wordt opgezegd, uiterlijk 3 kalendermaanden voor aanvang van de vervolgtermijn.

 

::)

 

Edit: ik heb je een telefoontje en RSI bespaard - wat schuift dat?

 

Edit2: in 2 hele keren klikken kun je het ook vinden, maar dan moet je wel een beetje bedreven met het internet zijn en een oog hebben voor duistere kreten als 'Onze voorwaarden'

Link naar reactie
  • 2

Die voorwaarden gelden niet voor mensen die in 2007 al het eerste contract zijn aangegaan. Vandaag heb ik contact gehad met de Telefoongids. Door de samenvoeging van de bedrijven Telefoongids en Goudengids is de Telefoongids hen eigen regels gaan naleven, niet de contracten van de Goudengids. De telefoniste gaf toe dat er geen order geplaatst is en heeft alles ongedaan gemaakt. Daarnaast gaf ze al te kennen dat ik niet het enige bedrijf was. Gisteren waren ze de gehele dag ook continue in gesprek waar een telefoontje niet tot lastig er tussen was te krijgen.

Link naar reactie
  • 1

Die voorwaarden gelden niet voor mensen die in 2007 al het eerste contract zijn aangegaan. Vandaag heb ik contact gehad met de Telefoongids. Door de samenvoeging van de bedrijven Telefoongids en Goudengids is de Telefoongids hen eigen regels gaan naleven, niet de contracten van de Goudengids. De telefoniste gaf toe dat er geen order geplaatst is en heeft alles ongedaan gemaakt. Daarnaast gaf ze al te kennen dat ik niet het enige bedrijf was. Gisteren waren ze de gehele dag ook continue in gesprek waar een telefoontje niet tot lastig er tussen was te krijgen.

 

waarom geef je deze informatie (mn dat je eerst een gouden gids overeenkomst had) niet eerder aan, je moet volgens mij beter weten dat hoe meer info je hier plaatst hoe beter je geholpen kan worden en daarmee ook heel veel andere ondernemers, met name via google, dus voor google

 

goudengids overeenkomst verlengd door telefoongids :P

 

Iwan

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Omdat nu het bedrijf gewoon "De telefoongids" heet en dat de naam "GoudenGids" helemaal verdwijnt. Om die reden heb ik het niet zo benoemd :)

 

Maar het klopt, was wel helderder geweest ;)

 

Kom op Romano! je kent het 'hier' beter bijna dan wie dan ook, geen ge-maar! Zeg gewoon, een beetje dom van mij 8)

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 135 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.