• 0

Plaats van dienst zzp'ers?

Hallo,

 

Een klant van ons heeft een zzp'er ingehuurd om bepaalde op- en afbouw werkzaamheden te verrichten op een beurs in Duitsland. Nu heeft deze zzp' er een factuur gestuurd naar de klant toe met een Nederlandse BTW (19%).

 

Nu is mijn vraag of dit correct is aangezien ik denk dat de plaats van dienst Duitsland is, maar ik twijfel heel erg , kunnen jullie mij hierbij helpen?

 

NB: de zzp' er verricht enkel op-en afbouw werkzaamheden, niets meer (dus geen ontewerp etc.)

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 1

Vraag het aan één van je collega's van Rubicom. Wist je trouwens dat je niet in hun personeelslijst staat? Dus ben je eigenlijk wel ondernemer? Als ik je mailadres bekijk, krijg ik de indruk dat je student bent.

 

 

Douwes Fiscale Diensten: Meester in Fiscaal Maatwerk www.douwesfiscalediensten.nl

Link naar reactie
  • 0

Vraag het aan één van je collega's van Rubicom. Wist je trouwens dat je niet in hun personeelslijst staat? Dus ben je eigenlijk wel ondernemer? Als ik je mailadres bekijk, krijg ik de indruk dat je student bent.

 

 

 

hahah je hoeft daaraan niet te twijfelen hoor. ik loop stage hier. sinds wanneer mag je hier geen vragen meer stellen?

 

@ Joost

Zzp'er is gevestigd in Nederland

Link naar reactie
  • 1

hahah je hoeft daaraan niet te twijfelen hoor. ik loop stage hier. sinds wanneer mag je hier geen vragen meer stellen?

 

Beste cavalli23,

 

Vragen stellen mag natuurlijk altijd maar als je de moeite had genomen om vooraf kennis te nemen van de hier op HL geldende afspraken, had je kunnen lezen dat huiswerkvragen, dus ook stage vragen, hier niet thuis horen.

 

Daarom gaat hier een slot op.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 188 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.