Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ralph010
Ralph010
Mijn prive holding heeft naast de eventuele dividenden gelden ontvangen van activiteiten losstaand van de activiteiten voor de BV.
Daar de holding een toch significant bedrag heeft ontvangen wens ik graag de belastingen op een ander tijdstip te betalen dan nu direct af te rekenen.
Mijn idee.
1. Lenen aan de BV ( deze heeft veel investeringen gedaan, en zou technisch het geld kunnen gebruiken, door huidige debetstand)
2. geld gewoon in de Holding laten en fiscaal afrekenen
Geld in de holding is bedoeld om binnen 2 tot 3 jaar cash een huis in Frankrijk te kopen. (slechts idee fase)
Lening van Holding aan BV zou gewoon gaan tegen marktconforme rente
NB geld is verdiend met hard werken :) en uiteraard alleen nette activiteiten
Graag uwer advies .. dank
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/23148-holding-verleent-financiering-aan-bv-geen-fiscale-eenheid/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag