Ga naar inhoud
Geplaatst:

Yvette (SKYB Administraties)

Hi,

Ik kreeg net een uitnodiging om lid te worden van Financebase. Kent iemand dit? En zo ja, wat vindt je ervan?

Persoonlijk heb ik er nog niet van gehoord en ik kon ook in Higherlevel er met de zoekopdracht niets over vinden.

Graag hoor ik van jullie.

www.skyb-administraties.nl: persoonlijk, duidelijk en overzichtelijk

Featured Replies

Geplaatst:

StefanO

Ken het niet, maar ziet er uit als de zoveelste community voor financials. Deze keer zit VNU zit er achter. Wat schiet je ermee op om lid te worden? Of wat hoop je ermee op te schieten? Ben bang dat het voornamelijk voor VNU interessant is om een community aan zich te binden.

Maar aan de andere kant kan wel het weer bijdragen aan de zichtbaarheid...

Geplaatst:

MP Accounting

Hoi Yvette,

ik kan je niet voorzien van verdere informatie buiten het feit dat Financebase in onze onderneming niet bekend is.

Hopelijk hebben andere forummers wel kennis hiervan.

Groet,

Raymond

www.mpaccounting.nl administratie, (belasting)advies en detachering

Geplaatst:

Yvette (SKYB Administraties)

• Auteur

Bedankt voor de informatie. Ga er voorlopig nog maar even niet op in.

www.skyb-administraties.nl: persoonlijk, duidelijk en overzichtelijk

Geplaatst:

ROVened

Bij twijfel niet inhalen:). Zolang er geen gegevens bekend zijn zou ik er niet op reageren.

ROVé Administratie en Advies voor verantwoord boekhouden, bezoek eens www.rovened.nl.

Wordt Nederland te klein voor ondernemers, kijk eens op www.indoned.com

• 3 months later...
Geplaatst:

Marita

Beste Yvette (e.a. leden),

Late reactie maar ik kwam jouw vraag onlangs tegen en hoop wat opheldering te geven omtrent Financebase.

Financebase is een onafhankelijke community voor én door 1.100+ professionals in de financiële sector.

LinkedIn maakte onlangs bekend haar 50 miljoenste lid wereldwijd te mogen verwelkomen. Zij laat hiermee haar enige concurrent op wereldniveau Xing ver achter zich. Toch stelt nieuwkomer VNU Media dat de markt voor online business netwerken nog lang niet verzadigd is. De Haarlemse uitgeverij lanceerde december 2009 haar 3e nichenetwerk in korte tijd: www.financebase.nl.

Leden van online businessnetwerken zoals LinkedIn gebruiken een netwerk vooral om contact te leggen met bekenden. Een nichenetwerk gericht op een specifieke gebruikersgroep biedt naast deze functionaliteit juist veel relevante en actuele informatie over een vakgebied en haar raakvlakken.

Zo zijn bij Financebase.nl :

- de headlines van alle grote financiële-blogs op één overzichtspagina geplaatst

- is er nieuws van leden (accountants, controllers en andere financiële professionals)

- en zijn er financiële banen te vinden.

Tevens zijn er diverse tools op de site om discussie en kennisdeling te stimuleren door middel van tekst, video en foto.

De interactie wordt gestimuleerd doordat leden tot dezelfde gebruikersgroep behoren. Ook tussen leden die elkaar niet kennen. En dat is het uiteindelijke doel van ieder online netwerk: een levende community-site voor financiële professionals worden.

Binnen een minuut kan kostenloos een Financebase profiel worden aangemaakt via: http://www.financebase.nl/main/authorization/signUp?

Mochten hier verder nog vragen en/of onduidelijkheden zijn, dan kun je altijd contact met mij opnemen via m.vleugel@vnumedia.nl of telefonisch via 023-5463839.

Fijne dag & vriendelijke groet,

Marita Vleugel

Network manager Financebase.nl

VNU Media

www.financebase.nl

Geplaatst:

phiebe

Mij te rustig daar. Er staan 33 berichten op het totale forum. Moet nog iets drukker worden voor het interessant wordt...

En, tsja, het voelt toch een beetje als 'vreemd' gaan ;D

• 4 weeks later...
Geplaatst:

Marita

Bedankt voor jouw reactie phiebe. Financebase is een relatief jong en groeiend netwerk. We hopen - samen met onze leden - Financebase tot een succesvolle community voor financials te maken. Financebase is nu nog in Beta, laat het ons weten als je onderdelen mist en/of andere tips hebt. Ik hoop je binnenkort op Financebase te mogen verwelkomen!

Mod edit: zet een link naar de site in je handtekening via profiel / bewerken.

www.financebase.nl

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.