• 0

Lingerie Website in Nederland Starten

Beste HL mede leden,

 

Ik ben denk ik niet de meest intelligente website ontwerper, en een bijkomend probleem is dat ik ook nog eens in China woon.

 

In China hebben we net een website geopend voor lingerie etc die wij denken een breede klantenkring kan aanspreken.

Nu dat deze een beetje is opgetuigd is de volgende stap om ook in Nederland en later Duitsland en Frankrijk dezelfde website te laten draaien. In het Nederlands, Duits en Frans natuurlijk.

 

Dit is op zich niet echt een probleem, maar ik zie toch problemen met de logistiek die het succes van deze websites gaat hinderen. Wanneer mensen een item bestellen gaat het te lang duren voordat het wordt afgeleverd OF het wordt gewoon al gauw te duur om express te verzenden. Dit is een dilemma.

 

Mijn vraag is dan ook wat te doen, welke opties heb ik om dit probleem te tackelen ?

 

Ik zie er 2 op dit moment:

 

- Vanuit China opereren

- Partner zoeken die lokaal de orders afhandeld en communicatie met de klanten onderhoudt. (dit heeft denk ik onze voorkeur)

 

Zijn er in Nederland bijvoorbeeld bedrijven die als (betrouwbare)partner kunnen optreden of andere opties voor vergelijkbare concepten?

 

Alvast bedankt voor de suggesties!

 

Voor info over onze bestaande site : www.sexy-cat.asia

 

Ik weet ook niet of er in Nederland al niet 100en van dit soort aanbieders zijn en of het zo ie zo wel zin heeft. Misschien weet iemand hier iets meer over of heeft advizen wat wel en niet zal werken in Nederland.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo,

Neem eens contact met me op om te kijken of we wat voor elkaar kunnen doen.

Aanbieders van lingerie zijn er natuurlijk al een hoop, maar denk dat er altijd nog wel ruimte is voor iets nieuws.

Zelf heb ik ook een lingerie shop in de planning staan.

 

weet ook niet of je je enkel op consumenten wil richten of ook aan andere shops wil leveren?

In het laatste geval kan ik je ook wel met mijn nieuwe systeem ondersteunen.

 

Neem in elkgeval gewoon eens contact op zodat we kunnen bekijken of het interesant genoeg is (ook ten opzichte van het vele andere aanbod van lingerie uit china).

 

Wat betreft Duitsland... ben momenteel ook druk bezig mijn shops in het Duits aan het maken.

Link naar reactie
  • 0

website oogt goed en helder maar ik denk dat je hebt gekozen voor de meest lastige markt van allemaal; lingeriewebshop. En daarbij vind ik het meest opvallende dat je westerse dames gebruikt in je fotos wat voor veel chinezen denk ik al direct een groot probleem kan zijn, waarom geen aziatische dames?

Link naar reactie
  • 0

website oogt goed en helder maar ik denk dat je hebt gekozen voor de meest lastige markt van allemaal; lingeriewebshop. En daarbij vind ik het meest opvallende dat je westerse dames gebruikt in je fotos wat voor veel chinezen denk ik al direct een groot probleem kan zijn, waarom geen aziatische dames?

 

@newintown, even de vraag lezen, die gaat over logistiek, niet of hij nu wel of niet westerse modellen moet gebruiken voor zijn op Azie gerichte webshop want misschien is het gebruik van westerse modellen wel een bewuste keuze !

 

Ik denk trouwens dat Vossie en Paul er samen wel uit gaan komen.

Link naar reactie
  • 0

 

Mijn vraag is dan ook wat te doen, welke opties heb ik om dit probleem te tackelen ?

 

Ik zie er 2 op dit moment:

 

- Vanuit China opereren

- Partner zoeken die lokaal de orders afhandeld en communicatie met de klanten onderhoudt. (dit heeft denk ik onze voorkeur)

 

 

Paul, Ik denk dat opereren vanuit China in dit geval niet gaat werken. klanten bestellen met kleding vaak meerdere maten en/of modellen en willen het overige dan graag weer kunnen retourneren (uiteraard in gesloten verpakking).

Voor de maten bij lingerie en met name BH's luistert het nogal kritisch.

Bij dit soort kleding zal je denk ik geen keus hebben dan de tweede keus, die gelukkig ook jouw voorkeur heeft.

En wellicht dat je er met vossie uit gaat komen?

 

 

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

Neem eens contact met me op om te kijken of we wat voor elkaar kunnen doen.

Aanbieders van lingerie zijn er natuurlijk al een hoop, maar denk dat er altijd nog wel ruimte is voor iets nieuws.

Zelf heb ik ook een lingerie shop in de planning staan.

 

weet ook niet of je je enkel op consumenten wil richten of ook aan andere shops wil leveren?

In het laatste geval kan ik je ook wel met mijn nieuwe systeem ondersteunen.

 

Neem in elkgeval gewoon eens contact op zodat we kunnen bekijken of het interesant genoeg is (ook ten opzichte van het vele andere aanbod van lingerie uit china).

 

Wat betreft Duitsland... ben momenteel ook druk bezig mijn shops in het Duits aan het maken.

 

Iedereen bedankt voor de reacties!

 

Ik zal zeker met Vossie contact opnemen in deze.

Het is zo dat ik niet zo bekend ben (nog) met deze ecommerce maar als ik de post van Karin lees dan is het toch een gecompliceerd verhaal. Mensen bestellen verschillende maten en sturen wat ze niet willen terug ???? Dit lijkt mij nogal een kosten post want zelfs al is de verpakking ongeopend zijn er natuurlijk verzendkosten gemaakt en kan de verpakking ook beschadigd zijn.. :-\

 

Er zijn overigens niet enkel westerse maar ook genoeg aziatische dames te vinden op de website.

 

Prettige Kerstagen aan allen!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 358 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.