Voor een beginnende webshop ben ik op zoek naar een boekhoudprogramma. Het liefst zou ik een programma hebben dat makkelijk te koppelen is aan een webshop of een webshop met een boekhoudfunctionaliteit. Heeft iemand hier eravring mee en welk programma gebruiken jullie dan?
Daarnaast ben ik een leek op het gebied van boekhouding. Is een een cursus handig/zinvol of zouden jullie me gewoon een goed boek adviseren.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JokeDijkstra
JokeDijkstra
Voor een beginnende webshop ben ik op zoek naar een boekhoudprogramma. Het liefst zou ik een programma hebben dat makkelijk te koppelen is aan een webshop of een webshop met een boekhoudfunctionaliteit. Heeft iemand hier eravring mee en welk programma gebruiken jullie dan?
Daarnaast ben ik een leek op het gebied van boekhouding. Is een een cursus handig/zinvol of zouden jullie me gewoon een goed boek adviseren.
Alvast bedankt,
Joke
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24551-boekhoudprogramma-gekoppeld-aan-webshop/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
25 antwoorden op deze vraag