Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

mails worden niet verstuurd.

Geplaatst:

larscolle

Ik heb mijn mail toegvoegd aan de microsoft ootlook, zodat mijn mail via ootlook loopt. Echter nu doet zich het volgende probleem voor. Ik kan wel email ontvangen en versturen maar als ik op een ontvangen mail reply dat blijft deze mail hangen

in mijn postvak uit. Als ik een nieuwe mail aanmaakt met hetzelfde adres wordt deze wel gewoon verstuurd.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt,

Lars

Featured Replies

Geplaatst:

MartinM

Lijkt mij meer een vraag voor een gebruikersforum voor PC's dan een ondernemersforum, maar ach, laten we er een poging aan wagen ;)

Heb je wel bij de instellingen van Outlook aangegeven dat de mails direct verstuurd moeten worden?

Kijk hiervoor bij Extra - Opties - Tabblad E-mailinstellingen - Verzenden/ontvangen. Daar moet je dan een vinkje hebben staan bij " Bij verbinding direct verzenden" .

Succes.

Geplaatst:

Sandra.

Kan ook zijn dat je de smtp server (waar de mail heen moet) niet goed heb ingesteld...

Geplaatst:

larscolle

• Auteur

Hoi, bedankt voor je reactie maar dat stond al aangevinkt. :'(

Geplaatst:

larscolle

• Auteur

Maar het is toch geen gek dat ik wel mail kan versturen maar dat dit niet lukt als ik op een ontvangen mail reply?

Geplaatst:

John B

Lijkt het op dit probleem?

[Edit] Nieuwe mails worden in dat geval dus via een ander account gestuurd dan "reply-to" mails, de settings van het tweede account veroorzaken het probleem.

Geplaatst:

larscolle

• Auteur

Beste John,

dit is inderdaad het probleem, ik heb het aangepast en het werkt weer!

Heel erg bedankt!

Groet Lars

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

mooi, dan kan op deze software-casus (en dus geen vraag voor HL) een slotje.

groet

Joost

HL admin

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.