• 0

Podium Verhuur Haaglanden

Omschrijving van je concept:

Al enkele jaren verhuren wij podium delen aan collega bedrijven en scholen.

Omdat wij hier meer omzet uit willen halen hebben wij besloten een aparte tak binnen het bedrijf voor op te richten.

Bij een aparte tak, waar zoveel informatie over te geven is hoort n mijn ogen ook een website.

 

Wij richtten ons eerst alleen op bedrijven en scholen, maar willen ons nu ook richten op particulieren en bandjes. De podia die wij voor hun gaan leveren zullen welliswaar kleiner zijn, maar ik denk dat hier toch nog een goede markt ligt.

 

Het adres van de website is: www.podiumverhuurhaaglanden.nl

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik ben lang bezig geweest met de teksten, alles is door mijzelf geschreven. De layout heb ik zelf gemaakt en hoewel ik best tevreden ben met het eindresultaat denk ik dat er best wel dingen verbeterd kunnen worden.

 

Ik ben lang bezig geweest met het indelen van de site (de verschillende pagina's). Met dit als uiteindelijke resultaat. Op deze manier leek het mij het meest overzichtelijk.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

De uitdaging is om uiteindelijk mensen ervan te kunnen overtuigen dat het financieel aantrekkelijker is om het podiujm bijons te huren. Bij bieden kwaliteit, service en een lage prijs.

 

Een podium huren vanuit een andere stad kan aardig in de papieren lopen, omdat vervoerskosten een hoge kostenpost is. Een kostenpost waar vaak nietveel over wordt geschreven bij concurrenten.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Het doel was niet zozeer om een uniek concept te maken, maar meer aan te geven dat je wel degelijk een podium kan huren in onze regio. En dat dit nog voordelig kan ook.

 

Uiteindelijk is de site ook een grote informatie bron geworden met betrekking tot het merk dat wij gebruiken.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop dat mensen kunnen aangeven welke informatie er mist of welke informatie totaal overbodig is.

 

Ik vind het schrijven van teksten altijd erg moeilijk, dus wellicht dat mensen kunne aangeven wanneer teksten niet echt lopen.

 

Advies en commentaar over het uiterlijk en dan met name de indeling is ook van harte welkom.

 

Tot slot ben ik nog hard aan het nadenken over een ander extra domein. Deze is erg lang. alle ideeen zijn weer welkom.

 

Alvast bedankt allemaal.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Oude tekst...:

Ons team

Het team van Podium Verhuur Haaglanden wordt aangestuurd door Jasper Coolen, hij is al sinds 1995 actief in het verzorgen van evenementen.

Ondanks dat we met een groot team werken aan uw podium is hij toch degene die u aan de telefoon krijgt wanneer u contact met ons opneemt.

 

Al een iets betere tekst...:

Ons team.

Jasper Coolen is de drijvende kracht van PVH. Jasper heeft ervaring in het verzorgen van evenementen sinds 1995. Nu zet Jasper zijn kennis en 20 jaar ervaring in, om samen met zijn team, uw evenement tot een succes te maken. Een groot team betekent niet dat we u als een nummer behandelen. Bel ons, en u krijgt Jasper direct aan de lijn. Service op hoog niveau!

 

 

Kortom, laat iemand die goed kan schrijven even door je teksten gaan. Kleine investering, groot resultaat!

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

Maar begrijp hieruit wel dat jullie het niet teveel vinden worden.

Nou, er valt hier en daar best wat te knippen. Bijvoorbeeld zo'n zin "Ondanks dat we met een groot team werken aan uw podium is hij toch degene die u aan de telefoon krijgt wanneer u contact met ons opneemt", daar zie ik de toegevoegde waarde niet van.

 

En ik vraag me ook af of die tekst over je assortiment op een "over ons" pagina hoort, die verwacht ik eerder op de pagina "onze podia" (waar die overigens ook al staat).

 

Daarnaast komt het een beetje vreemd over dat je "nauw samenwerkt" met een bedrijf dat dezelfde telefoonnummers heeft, zowel vast als mobiel ...

Link naar reactie
  • 0

@Edo: dank je wel daar kan ik wel wat mee.

 

@ John, dat laatste is een punt waar hard aan gewerkt wordt. Binnenkort zijn het 2 losse bedrijven, die nog wel een aantal dingen blijven delen.

Het is in onze branche trouwens niet heel ongewoon om voor de verschillende onderdelen van het bedrijf aparte bedrijven op te richten. Soms weer onderdeel van een groep, maar meestal gewoon als losse bedrijven.

 

Ik probeer wel een tweede vaste nummer te koppelen aan mijn abb., helaas was de aanvraag van de eerste al een strijd van enkele maanden.

Ben blij dat ik de eerste vaste lijn nu min of meer werkend heb. Een derde mobiele telefoon zie ik niet zitten, heb er nu al 1 voor prive en 1 voor zakelijk. Maar voor J.C. Sound & Light komt uiteindelijk geen mobiel nummer meer.

 

Of het punt assortiment op de over ons pagina thuis betwijfel ik ook heel erg, maar op verschillende site's waar de uitleg over dit wordt gegeven, zegt men wel dat dit noodzakelijk is.

 

 

Ik moet helaas het punt over ons even laten rusten, met een grotere bekendheid komt helaas ook jaloezie kijken. proberen in te loggen op onze website is al heel lang iets wat men probeert, maar sinds 2 dagen is men ook bezig met verschillende soorten aanvallen de website offline te krijgen. Iets wat gisteravond dus ook gelukt is. Gelukkig alleen door overbelasting van de servers.

Inmiddels is alles gewoon weer online, maar nu is het belangrijk dat alle scripts weer worden nagekeken, het is niet de bedoeling dat men ergens een lek vindt.

Binnenkort verhuizen naar een andere server die dit dataverkeer beter aankan.

Link naar reactie
  • 0

Zelf de tekst schrijven, zodat de inhoud klopt, en dan een corrector/communicatiedeskundige erop los laten. Zo krijg je de tekst die je wilt hebben.

dat was ook mijn insteek, maar wellicht iets te kort getypt (te snel geplaatst)

je zal je uiteraard wel zelf met de inhoud moeten bezighouden.

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 182 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.