Reeds hebben een vriend en ik, wat gezocht om voetbalshirts vanuit China in te kopen. We hebben wat besteld en wat in de vriendenkring verkocht en mensen zijn over de kwaliteit en prijs te spreken. Nu is mijn vraag, als ik vermeld dat het om replica voetbalshirts gaat, die bijna niet van echt te zijn onderscheiden, mag ik ze dan verkopen in bijvoorbeeld een webwinkel? Of is dit dan alsnog inbreuk op verschillende rechten?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Keva10
Keva10
Beste Mensen,
Reeds hebben een vriend en ik, wat gezocht om voetbalshirts vanuit China in te kopen. We hebben wat besteld en wat in de vriendenkring verkocht en mensen zijn over de kwaliteit en prijs te spreken. Nu is mijn vraag, als ik vermeld dat het om replica voetbalshirts gaat, die bijna niet van echt te zijn onderscheiden, mag ik ze dan verkopen in bijvoorbeeld een webwinkel? Of is dit dan alsnog inbreuk op verschillende rechten?
In afwachting van uw reactie,
Keva10
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25284-voetbalshirts/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag