Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
evilman
evilman
Hi all!
ik ben benaderd door een sieradengroothandel om hun sieraden te verkopen.
van wat ik tot nu toe heb vernomen zie ik dit wel zitten, alleen is het een ander segment dan wat ik nu verkoop online.
Daarom zou ik een nieuwe webshop willen maken die ik dan perfect kan inrichten en opstellen voor hetgeen deze
groothandel aanbied.
Nu is het zo dat ik als ik dit doe en klanten krijg, ik per klant bij die groothandel kan bestellen. zij regelen het dan..
dropshippen dus eigenlijk. Nu is mijn vraag.. ik doe natuurlijk een investering in die nieuwe webshop.
Is het gangbaar dat er een contract wordt afgesloten met zon leverancier dat ie voor een bepaalde tijd zeker
zal leveren/zaken doet met je? Zodat ik enige zekerheid hebt dat je je kosten er uit kan halen?
Ik heb namelijk geen zin dat ik geld investeer in een webshop en dat het dan mis kan gaan omdat diegene geen
zin meer heeft om mij als kanaal te gebruiken.
Dit is voor mij nog best nieuw (werken met leveranciers) dus ik hoor graag wat slim is in dit geval.
Merci!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25596-contract-als-stok-achter-deur-nieuwe-webshop/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag