Wat is een redelijke termijn om bedrijven/personen na te bellen ?
Ik noem enkele voorbeelden :
Een mevrouw heeft een sollicitatie gehad. Binnen hoeveel dagen "mag" zij nabellen naar de uitslag ? Wanneer de desbetreffende persoon niet aanwezig is, hoe vaak "mag" ze dan nogmaals bellen ?
Open discussie : in verband met een beurs o.i.d. ben ik 3 dagen met andere dingen bezig. Van mijn medewerkers krijg ik te horen dat de dame in kwestie al 6x gebeld heeft. Ik vind dat zo irritant, dat die dame afgedaan heeft....
OF... heeft de dame in kwestie doorzettingsvermogen ?
Open discussie : Je doet een aanvraag voor een financiering bij een bank of instelling. Men geeft aan dat de uitslag van je aanvraag 2 weken kan gaan duren. Wat doe je ?
- je wacht 2 weken in spanning af en krijgt een toe- of afwijzing
- of je gaat bellen.... "is alles goed ontvangen ? " "Wilt u nog meer weten ? " Binnen welk tijdstip is dit zg geaccepteerd ?
Open discussie : Je hebt een offerte de deur uit gedaan. Na hoeveel dagen ga je nabellen ? Laat je het even bezinken, zit je er kort bovenop ? Hoe vaak bel je die klant eigenlijk na ?
Het is een potentiële klant (dat voel je), maar wanneer ga je hem/haar irriterren of toon je doorzettingsvermogen ? Hoe maak je de afweging ?
Ben benieuwd, en meer voorbeelden uitermate welkom !
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marcel (Up)
Marcel (Up)
Wat is een redelijke termijn om bedrijven/personen na te bellen ?
Ik noem enkele voorbeelden :
Een mevrouw heeft een sollicitatie gehad. Binnen hoeveel dagen "mag" zij nabellen naar de uitslag ? Wanneer de desbetreffende persoon niet aanwezig is, hoe vaak "mag" ze dan nogmaals bellen ?
Open discussie : in verband met een beurs o.i.d. ben ik 3 dagen met andere dingen bezig. Van mijn medewerkers krijg ik te horen dat de dame in kwestie al 6x gebeld heeft. Ik vind dat zo irritant, dat die dame afgedaan heeft....
OF... heeft de dame in kwestie doorzettingsvermogen ?
Open discussie : Je doet een aanvraag voor een financiering bij een bank of instelling. Men geeft aan dat de uitslag van je aanvraag 2 weken kan gaan duren. Wat doe je ?
- je wacht 2 weken in spanning af en krijgt een toe- of afwijzing
- of je gaat bellen.... "is alles goed ontvangen ? " "Wilt u nog meer weten ? " Binnen welk tijdstip is dit zg geaccepteerd ?
Open discussie : Je hebt een offerte de deur uit gedaan. Na hoeveel dagen ga je nabellen ? Laat je het even bezinken, zit je er kort bovenop ? Hoe vaak bel je die klant eigenlijk na ?
Het is een potentiële klant (dat voel je), maar wanneer ga je hem/haar irriterren of toon je doorzettingsvermogen ? Hoe maak je de afweging ?
Ben benieuwd, en meer voorbeelden uitermate welkom !
Marcel
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25785-wanneer-ga-je-zg-na-bellen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag