naar aanleiding van de topic over uitvinders ideeën, bedacht ik me ineens weer dat ik, voordat mijn bureau vorm kreeg het idee had om overal in het land mensen te recruteren die hetzelfde idee hadden en die ook zo`n bureau willen opzetten in eigen provincie..
Is dit zinvol om nu al te onderzoeken en zo ja, waar vind je die mensen.
Of is het beter af tewachten en kijken of het wel loopt..
Als ik zoiets zou doen dan denk ik (nu) ...iedereen moet z`n eigen geld inbrengen voor de start.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
I.Smid
I.Smid
naar aanleiding van de topic over uitvinders ideeën, bedacht ik me ineens weer dat ik, voordat mijn bureau vorm kreeg het idee had om overal in het land mensen te recruteren die hetzelfde idee hadden en die ook zo`n bureau willen opzetten in eigen provincie..
Is dit zinvol om nu al te onderzoeken en zo ja, waar vind je die mensen.
Of is het beter af tewachten en kijken of het wel loopt..
Als ik zoiets zou doen dan denk ik (nu) ...iedereen moet z`n eigen geld inbrengen voor de start.
Heeft iemand hier ideeën over?
Greetz,
Tirza
Follow your dream, Feel the fear and do it anyway
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/259-landelijk-opereren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
67 antwoorden op deze vraag