Vraag je je af waarom er de komende dagen vragen worden gesteld over dit forum en de resultaten die je ermee bereikt? Zie uitleg >>>
Nu ik streng ben met teveel off topic raken, moet ik dat vooral zelf gaan doen ;D
Om die reden een afsplitsing van...........
Op 29-3-2010 om 18:17, Micha van Veen zei:
ps wel leuk om deze vragenrondes te zien de laatste tijd. Ik ben benieuwd wat eruit komt.
Over het algemeen vallen, naar mijn mening, het aantal reacties op de vragen tegen.
Maar, uiteraard zal ik, als er geen vragen meer zijn, wel melden welke mogelijke wensen met de daarbij behorende uitdagingen opgepakt en omgezet worden naar acties.
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mikky Vrolijk
In Memoriam
Vraag je je af waarom er de komende dagen vragen worden gesteld over dit forum en de resultaten die je ermee bereikt? Zie uitleg >>>
Nu ik streng ben met teveel off topic raken, moet ik dat vooral zelf gaan doen ;D
Om die reden een afsplitsing van...........
Over het algemeen vallen, naar mijn mening, het aantal reacties op de vragen tegen.
Maar, uiteraard zal ik, als er geen vragen meer zijn, wel melden welke mogelijke wensen met de daarbij behorende uitdagingen opgepakt en omgezet worden naar acties.
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !