Romano Sandee Geplaatst: 15 april 2010 Romano Sandee 2k 151 Geplaatst: 15 april 2010 Ik vroeg me af of het mogelijk is om berichten die met een mobiel toestel verzonden worden via bijv. het mobiele portaal van HL ook in het forum aan te geven bij het bericht in de zin van een melding als "Dit bericht is verzonden via een mobiel toestel." Ik denk dat je namelijk sneller tikfouten maakt op je mobiele telefoon. Als dit zichtbaar word bij het bericht en er zit een tikfout in, begrijpen mensen het ook zonder dat je hier afgeschoten word als iemand met dyslexie o.i.d. Massagepraktijk Romano Sandee | Stichting Massage Community Link naar reactie
Joost Rietveld Geplaatst: 15 april 2010 Joost Rietveld Moderator 22,7k 2314 Geplaatst: 15 april 2010 geen idee of het technisch uitvoerbaar is, maar is het niet gewoon aan de verzender om goed op te letten wat hij aan tekst stuurt? ::) DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
Romano Sandee Geplaatst: 15 april 2010 Auteur Romano Sandee 2k 151 Geplaatst: 15 april 2010 Uiteraard, maar ik merk op een ander forum dat het er wel bij staat en dat mensen daar heel anders gelijk op reageren. Denk ook dat het een luxeprobleem is hoor en geen idee of mensen daar interesse verder in hebben. Massagepraktijk Romano Sandee | Stichting Massage Community Link naar reactie
TwaBla Geplaatst: 15 april 2010 TwaBla 22,7k 1426 Geplaatst: 15 april 2010 Als dit zichtbaar word bij het bericht en er zit een tikfout in, begrijpen mensen het ook zonder dat je hier afgeschoten word als iemand met dyslexie o.i.d. Waarom zou je iemand met lysdexie afschieten? HL heeft een paar prominente deelnemers met dat probleem, en tikfouten maken we allemaal. Al snap ik dat het soms slordig oogt. Er zit trouwens een spellingchecker in de reactieboxdoos. Geldt dat voor mobiel ook? Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie) Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 16 april 2010 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 16 april 2010 Er zit trouwens een spellingchecker in de reactieboxdoos. Geldt dat voor mobiel ook? Dat ligt aan je browser. HL doet dat niet, die spellingchecker regelt je browser (waarschijnlijk FireFox). Link naar reactie
Frans Sijtsma Geplaatst: 16 april 2010 Frans Sijtsma 8,5k 776 Geplaatst: 16 april 2010 Ik vroeg me af of het mogelijk is om berichten die met een mobiel toestel verzonden worden via bijv. het mobiele portaal van HL ook in het forum aan te geven bij het bericht in de zin van een melding als "Dit bericht is verzonden via een mobiel toestel." Kun je er zelf toch ook onder typen? dit bericht is verznden via gsm Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic Link naar reactie
ironny Geplaatst: 16 april 2010 ironny 922 178 Geplaatst: 16 april 2010 Je kunt ook gewoon nog eens je tekst nalezen en controleren op spelfouten?? Beetje een zinloze topic vind ik, niemand wordt hier afgeschoten om spelfouten. Misschien wordt er eens een opmerking over gemaakt, maar het mag ook best eens wat kritisch. www.bofatelefoondienst.nl Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen