Ik heb dit jaar mijn eenmanszaak omgezet in een BV en wil meer grip krijgen op mijn financiele en fiscale planning. Waar ik naar op zoek ben is een (studie)boek of website die de voor mij nieuwe financiele aspecten behandelt (vennootschapsbelasting, reserves, holding/dochter, etcetera).
Tot nu toe vind ik alleen maar informatie die heel gedetailleerd is zonder eerst de hoofdlijnen te schetsen, of informatie die in algemeenheden blijft steken.
Kan iemand mij een aantal boeken/sites aanbevelen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
corsch
corsch
dag allen,
Ik heb dit jaar mijn eenmanszaak omgezet in een BV en wil meer grip krijgen op mijn financiele en fiscale planning. Waar ik naar op zoek ben is een (studie)boek of website die de voor mij nieuwe financiele aspecten behandelt (vennootschapsbelasting, reserves, holding/dochter, etcetera).
Tot nu toe vind ik alleen maar informatie die heel gedetailleerd is zonder eerst de hoofdlijnen te schetsen, of informatie die in algemeenheden blijft steken.
Kan iemand mij een aantal boeken/sites aanbevelen.
groeten,
Cor
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26375-van-eenmanszaak-naar-bv-tips-over-financielefiscale-boeken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag