Ga naar inhoud

Nieuwste idee Van der Most: Zwarte markt Zuidlaren

Geplaatst:

Trendwatcher

Hennie van der Most heeft weer een nieuw ondernemersplan waar hij in juli al mee wil starten. Elke vrijdag, zaterdag en zondag een zwarte markt in de Prins Bernhard Hoeve in Zuidlaren. Een soortgelijk concept als in Beverwijk. Het hele artikel staat op Zibb.

http://www.zibb.nl/10268644/Eigen-zaak/Eigen-zaak-nieuws/Eigen-zaak-nieuwsbericht/Nieuwste-idee-Van-der-Most-zwarte-markt-Zuidlaren.htm

Featured Replies

Geplaatst:

none123

Geweldige man die Van der Most!

Wel heb ik mijn twijfels bij dit idee, als je naar de Beverwijkse Bazar ga zie je dat er inmiddels toch aardig wat leegstand is.

Wel is idee een mooi concept en ideaal voor de startende ondernemer die tegen lage kosten een eigen zaak kan openen.

Ook is het na mijn idee goed voor de integratie en het wederzijds respect tussen allochtoon en autochtoon.

Geplaatst:

ultimate

Thanx voor de tip ...zal er eens serieus naar gaan kijken in de winter zijn er niet zo heel veel interessante braderieen meer wellicht dat ik hier wat mee kan

Geplaatst:

Edward

Laat Hennie van der Most maar schuiven. PBH is altijd een beetje het stiefkindje in Zuidlaren geweest, ik denk dat dit een een gouden greep is.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Geplaatst:

DaMedia

De eerste is al geweest, maar was geen succes. Moet nog groeien zullen we maar zeggen.

Maar met Eelde en Kielwindeweer om de hoek als concurrent zal het niet gemakkelijk worden.

Hoop dat de PHB wel blijft bestaan.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.