In Januari werd ik benaderd door Vodafone voor een abonnement van 2 jaar met een Nokia toestel. Ik ben hiermee akkoord gegaan en men zou een contract, de simkaart en het toestel naar mij toe sturen.
Geen van deze spullen is echter ooit afgeleverd.
Wel heeft Vodafone begin maart mijn contract bij T-mobile door Vodafone afgesloten zonder mij hiervan op de hoogte te stellen. Ik heb gebeld met de klanten service en na veel doorschakelen werd mij verteld dat ik de simkaart moest ophalen in een vodafone winkel. Omdat het een zakelijk verbinding was en ik dus niet meer bereikbaar was had ik geen keus en heb ik de simkaart opgehaald. Inmiddels bel ik dus met vodafone, het toestel en contract heb ik nog steeds niet binnen.
Ik heb meerdere malen met vodafone gebeld en een aangetekende brief gestuurd, maar het enige wat ik te horen krijg is dat alles onderweg is en dat men het ook niet weet en verder niets kan doen. Op de brief is nooit gereageerd.
Vandaag heb ik mijn eerste rekening via internet ingezien, waaruit blijkt dat de tenaam stelling niet klopt. Naam en adres kloppen niet.
Uiteraard heb ik hier over gebeld, maar de tenaam stelling kan alleen verandert worden wanneer ik een contract nummer zou hebben, dit in verband met de privacy. Op mijn factuur staat geen contractnummer.
Omdat ik niet meer wist wat ik moest doen heb ik mijn rechtsbijstand ingeschakeld, zij hebben een aangetekende brief geschreven.
Afgelopen vrijdag kreeg ik een telefoontje van Vodafone, omdat mijn incasso niet afgeschreven kon worden, ik heb de man het hele verhaal uitgelegd en deze man zou het wel even regelen en vertelde mij dat ik in ieder geval een bedrag moest betalen om te verkomen dat mijn aansluiting op 06-05-2010 afgesloten zou worden. Ik zou een sms krijgen met het rekening en kenmerk krijgen. (deze kreeg ik pas op maandag).
Vervolgens verbond hij mij door met een collega, deze wist nergens van en kon ook niets aanpassen, ik kreeg een nummer in Rotterdam wat ik moest bellen, maar deze mensen konden ook niets aanpassen omdat alles bij Vodfone lag.
Dus de cirkel was weer rond.
Inmiddels heeft mijn advocaat ook geprobeerd met vodafone contact te leggen, maar werd ook van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk heeft ze wel iemand te pakken gekregen en het hele verhaal en de brief gefaxed. Mijn advocaat heeft een aantal keer geprobeerd in contact te komen met de afdeling blokkeringen om de blokkade tegen te houden, maar telkens werd na 40 minuten de verbinding verbroken. Zij heeft dit ook gemeld in een fax aan dezelfde mevrouw.
Ik krijg er inmiddels slapeloze nachten van, want de afsluiting zou ten koste gaan van mijn bedrijf, ik schat dat ongeveer 90% van mijn opdrachten via mijnmobiele nummer binnenkomt.
Ik heb aan mijn advocaat gevraagd of zij kan proberen het contract (als dat al bestaat) kan laten ontbinden, want ik heb geen vertrouwen meer in dit bedrijf.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Zomaar iemand
In Januari werd ik benaderd door Vodafone voor een abonnement van 2 jaar met een Nokia toestel. Ik ben hiermee akkoord gegaan en men zou een contract, de simkaart en het toestel naar mij toe sturen.
Geen van deze spullen is echter ooit afgeleverd.
Wel heeft Vodafone begin maart mijn contract bij T-mobile door Vodafone afgesloten zonder mij hiervan op de hoogte te stellen. Ik heb gebeld met de klanten service en na veel doorschakelen werd mij verteld dat ik de simkaart moest ophalen in een vodafone winkel. Omdat het een zakelijk verbinding was en ik dus niet meer bereikbaar was had ik geen keus en heb ik de simkaart opgehaald. Inmiddels bel ik dus met vodafone, het toestel en contract heb ik nog steeds niet binnen.
Ik heb meerdere malen met vodafone gebeld en een aangetekende brief gestuurd, maar het enige wat ik te horen krijg is dat alles onderweg is en dat men het ook niet weet en verder niets kan doen. Op de brief is nooit gereageerd.
Vandaag heb ik mijn eerste rekening via internet ingezien, waaruit blijkt dat de tenaam stelling niet klopt. Naam en adres kloppen niet.
Uiteraard heb ik hier over gebeld, maar de tenaam stelling kan alleen verandert worden wanneer ik een contract nummer zou hebben, dit in verband met de privacy. Op mijn factuur staat geen contractnummer.
Omdat ik niet meer wist wat ik moest doen heb ik mijn rechtsbijstand ingeschakeld, zij hebben een aangetekende brief geschreven.
Afgelopen vrijdag kreeg ik een telefoontje van Vodafone, omdat mijn incasso niet afgeschreven kon worden, ik heb de man het hele verhaal uitgelegd en deze man zou het wel even regelen en vertelde mij dat ik in ieder geval een bedrag moest betalen om te verkomen dat mijn aansluiting op 06-05-2010 afgesloten zou worden. Ik zou een sms krijgen met het rekening en kenmerk krijgen. (deze kreeg ik pas op maandag).
Vervolgens verbond hij mij door met een collega, deze wist nergens van en kon ook niets aanpassen, ik kreeg een nummer in Rotterdam wat ik moest bellen, maar deze mensen konden ook niets aanpassen omdat alles bij Vodfone lag.
Dus de cirkel was weer rond.
Inmiddels heeft mijn advocaat ook geprobeerd met vodafone contact te leggen, maar werd ook van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk heeft ze wel iemand te pakken gekregen en het hele verhaal en de brief gefaxed. Mijn advocaat heeft een aantal keer geprobeerd in contact te komen met de afdeling blokkeringen om de blokkade tegen te houden, maar telkens werd na 40 minuten de verbinding verbroken. Zij heeft dit ook gemeld in een fax aan dezelfde mevrouw.
Ik krijg er inmiddels slapeloze nachten van, want de afsluiting zou ten koste gaan van mijn bedrijf, ik schat dat ongeveer 90% van mijn opdrachten via mijnmobiele nummer binnenkomt.
Ik heb aan mijn advocaat gevraagd of zij kan proberen het contract (als dat al bestaat) kan laten ontbinden, want ik heb geen vertrouwen meer in dit bedrijf.
Zo dat moest ik even kwijt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26551-ergernissen-omtrent-vodafone/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag