Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Danielvr
Danielvr
Omschrijving van je concept:
Een duidelijke Nederlandse inkt Webwinkel, levert ;
Inkt Toners en Papier
Origineel, en extra geld besparende b-merken.
Levering aan;
Consumenten kopers
Zakelijke kopers
geen gemiep en gepiep,
zo correct als mogelijke informatie
Kwaliteit producten, breed en diep assortiment
30 dagen de tijd om te ruilen, en anders
6 maanden garantie op inkt
12 maanden garantie op toners
een duidelijk bestelproces, mbt tot snelheid en email bevestigingen etc.
geen nieuwsbrieven, alleen mail m.b.t. de order
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Leveranciers geregeld en er afspraken mee gemaakt
De website en shop zelf gedaan en blijft ( vooralsnog ) in eigen beheer
SEO staat op 90% dacht ik
Teksten etc,
Logo gemaakt
Naar mijn idee redelijke voorwaarden opgesteld, die moet ik nog wel laten checken...
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
stelt de klant centraal, biedt een uitstekende klantenservice en een heldere snelle webwinkel
Zien te bereiken;
shoppers ( eenmalige kopers, koopjesjagers etc )
consumenten ( klein- en veelgebruikers, regelmatige klanten )
bedrijven in en uit NL ( klein- middel- en gootverbruikers, regelmatige klanten )
Inloggen / registreren is niet verplicht of nodig, om inkt of papier voor de printer te bestellen maar optioneel handig om een inkoopboek te raadplegen etc.
Klanten die vaker wensen te bestellen haal ik van de shoppers klantgroep af, en beloon ze dan met 10% korting op artikelen
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Het uitval % is zeer laaag zodat ik
30 dagen niet goed geld terug garantie wil geven
30 dagen de tijd om te ruilen ( herroepingsrecht ook voor zakelijk gebruikers )
6 of 12 maanden verkopersgarantie aanbieden.
Bij een reclame, een defect of een verkeerd aangekocht product dient er wel een RMA nr te worden aangvraagd, na dat verkregen te hebben door C a r t r i d g e m a s t e r . n l
de klant direct een vervangend product toesturen zodat deze snel weer verder kan.
of indien gekozen, het aankoopbedrag terug.
Wij regelen de fabrieksgarantie voor klanten, en dit is, dacht ik vaak anders.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Tja, (onbevangen) kom maar op met de kritiek, maar in wel in redelijkheid ;) hahaha
Ik ben er nog wel mee bezig, er is nog redelijk veel werk te doen. Dit is een eerste beoordeling, naar mijn idee ben ik goed bezig, tja zoniet dan kan ik nog dingen aanpassen..dus vandaar de post
Verder hoop ik dat er iemand is die als test shopper wil en kan fungeren om foutjes te tackelen...
Daniel G.M. van Raay
0628 223 116
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag