Ga naar inhoud

FINALE poule WK: NL - Spanje, zondag a.s. om 20.30 uur

Geplaatst:

Romano Sandee

De regels:

Dit topic is bedoeld om voorspellingen te doen van alle wedstrijden die Nederland speelt. Het gaat hierbij om de eindstand. De tussenstand in de rust doet er niet toe. Evenals wie het doelpunt scoort is niet belangrijk. Het topic moet toegankelijk blijven voor iedereen, dus ook voor mensen met minder verstand ervan.

Het geven van kneuzen is niet toegestaan. Het is een positief topic. Wanneer iemand de juiste voorspelling heeft gedaan, is de prijs een reus. Dit kunnen meerdere mensen zijn als meerdere mensen dezelfde voorspelling hebben gedaan.

Het is mogelijk om één keer een voorspelling per wedstrijd te plaatsen. Deze voorspelling kan niet gewijzigd worden.

Per wedstrijd zal ik aangeven wanneer je hier een voorspelling op kunt doen.

Ga s.v.p. niet allerlei andere elementen zelf toevoegen: Pedro (P.J.Odems) en ik houden graag het overzicht. Pedro zal tevens de lijsten posten van mensen die meedoen, zodat je een unieke voorspelling kunt plaatsen.

Het is niet toegestaan dat moderators de voorspellingen wijzigen van henzelf of van andere deelnemers.

Nieuwe wedstrijd, nieuwe kansen

Zondag 11 juli speelt Oranje haar FINALE wedstrijd tegen Spanje om 20.30 uur. Je kan in dit topic aangeven tot uiterlijk zondag 11 juli 19.00 uur wat jouw voorspelling is. Pedro en ik zullen ons best doen de lijsten zo goed mogelijk bij te houden. Voor discussies en felicitaties e.d. rondom deze poule, gebruik dan s.v.p. het topic HL WK voorspelling!

Prijzen voor deze poule; Pedro verzorgt ophangsystemen voor de winnaar(s) en tevens een reus van iedereen voor iedereen die het goed heeft.

Featured Replies

Geplaatst:

r.i.p. Ruben van den Oord

Met dan aan die kwakbol van een scheids. Die heeft de hele wedstrijd kapotgefloten.

Eerlijk is eerlijk: Oranje heeft kansen gehad, maar die niet benut. Beide ploegen waren gewoon even sterk, anders valt de eerste goal niet in de tweede helft van de verlenging. En als de marges zo dun zijn, dan had het net zo goed 1-0 kunnen zijn. Veruit de meeste kaarten waren terecht, en Webb heeft meer dan eens een reeds op geel staande speler gespaard voor rood. Niet leuk om toe te geven, maar Webb heeft goed gefloten. Streng, dat zonder meer, maar daar staat ie om bekend. Dat wisten "we" van tevoren. Spanje heeft Nederland uit de tent gelokt, en we zijn er vol ingestonken.

"Voetbal is een spel dat bestaat bij de gratie van fouten. Spelers mogen fouten maken, net als de scheidsrechters." - Johan Cruijff.

Geplaatst:

geanonimiseerd__

Zucht....

Ben gelijk maar uit de kroeg direkt naar kantoor gereden, bak koffie en naar laptop staren tot de mensen komen en dan zeg ik: doei, de luiken gaan even dicht.

Robben, ja die had gewoon moeten scoren... als je zo'n kans laat liggen dan weet ik het ook niet meer

Geplaatst:

Bazzio

Robben, ja die had gewoon moeten scoren... als je zo'n kans laat liggen dan weet ik het ook niet meer

gevoelsmatig was die kans ook een breekpunt in de psyche, een deuk in het zelfvertrouwen van de spelers:

als Robben al niet kan scoren, wie wel dan? zoiets dacht ik...

"zoek het maar uit"

Geplaatst:

P.J.

Dat is ook zo. Beste team heeft gewonnen. Maar toch blijf ik erbij dat de scheids de wedstrijd kapotgefloten heeft. Zoveel geel en een rode voor een tuimeling, waarbij de tuimelaar niet of nauwelijks werd aangeraakt. Dan kun je niet zeggen dat de scheids goed heeft gefloten.

Geplaatst:

P.J.

The Orange Sith is ook weer getransformeerd.... ;)

Geplaatst:

Frank86

Zeg maar Frank86 hoor ;-)

Alle namen zijn verspaansd ;)

Haha ja sorry, ik zie het.

Maar geen dijk van een wedstrijd. Veel vuil spel, kaarten en dode spelmomenten daardoor. Ik vond Spanje hoe dan ook beter, maar we hadden de wedstrijd best kunnen hebben. In een WK finale tegen zo'n tegenstander weet je gewoon dat je alle goede mogelijkheden die je krijgt moet benutten, anders delf je het onderspit.

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.