Jump to content

Frank86

Super Senior
  • Content Count

    127
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

23

Personal info

  • You are:
    adviseur
  • Gender
    Male
  • First name
    Frank
  • How did you find us:
    via een kennis

Register

  • What age group do you belong to?
    19-24
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa

Company info

  • Location
    Emmen (Drenthe)
  1. Precies dit. De fiscus kijkt met meerdere ogen naar de behaalde omzet en dat is soms iets verwarrend.. Waar het me in dit geval om ging is dat we net over de betreffende grens zouden gaan en daarom zou het aantrekkelijk zijn de KOR nog even vol te kunnen houden het volgende jaar in. Dat we daar volgend jaar overheen gaan komen is (hopelijk) duidelijk, maar daar zijn de tarieven ook al op gebaseerd (zoals Aaka ook al vermeldt). De vraag vrijgestelde omzet was echter een onduidelijkheid omdat de fiscus op de eerder aangehaalde pagina al refereert aan: btw-vrijgesteld
  2. Top Cosara, dank voor de bevestiging
  3. Goedenavond, Korte vraag. Als zzp'er zitten we op dit moment met het volgende. Mijn vrouw maakt gebruik van de Kleineondernemersregeling. De omzet (gefactureerd) komt dit jaar tegen de 20.000 euro grens aan die geldt voor de KOR. Op dit moment zou de omzet er zelfs net iets overheen gaan, wat natuurlijk enerzijds heel mooi is, maar anderzijds zonde om niet nog een periode van de KOR gebruik te kunnen maken. Nu zit er in die omzet twee dingen waar ik niet zeker ben of we ze mee moeten tellen voor de betreffende 20.000 euro omzet drempel. - Enerzijds heeft mijn vrouw een su
  4. Eens met Bob de Webbouwer. Je website komt inderdaad niet professioneel en daardoor niet betrouwbaar over. TrustPilot één review, maar je gebruikt ook een logo met één sterretje. Nu ligt dat aan het logo, maar ik zou hem zo niet toepassen Wisselend begin je de categorieën met een hoofdletter en een kleine letter Wisselend Engels en Nederlands door elkaar heen Behoorlijk typefouten. Voorbeeld: Wij rekenen geen verzendkosten bij bestellingen vanaf € 50,- geen verzendkosten. Waarom "flipperen" die submenu opties zo? De uitlijning op bijvoorbeeld de pagin
  5. Op zichzelf helemaal niet gek, je hebt je dan ook erg geconformeerd aan de al beschikbare WordPress template. Ik zou persoonlijk wel iets aan de fonts doen die je gebruikt, de regelafstand en soms zelfs de letterafstand. Ook zijn de iconen en de tekst niet altijd even netjes uitgelijnd, wat het lezen niet erg prettig maakt. Zeer netjes verder die over en veelgestelde vragen pagina. Ik vraag me nog wel af of het echt nodig is al de informatie in te vullen op de 'bekeuring insturen' pagina. De informatie moet ik invoeren op zowel het machtigingsformulier, op het formulier zelf en daarnaast st
  6. Voor WooCommerce neem ik aan dan? Met deze plugin moet je een heel eind kunnen komen: https://nl.wordpress.org/plugins/yith-woocommerce-ajax-navigation/
  7. Ik sluit me volledig aan bij de geplaatste opmerkingen over de conversie. Deze is lang niet slecht (zeker niet via een Facebook campagne) en geef het iets langer de kans. Wat betreft de website, deze vind ik er erg netjes uit zien. Zou ik je toch een paar tips mogen geven; - Ik zou de "Laatste deals" niet in prijzen uitdrukken, maar in percentages (bijvoorbeeld -12%!) Ik val er namelijk ook over dat ik de prijzen over het algemeen goedkoper kan vinden dan de prijzen die jullie op de website hebben staan. Nu zie ik wel dat jullie er een aanbod achter hangen, maar hier kun je ongetwijfeld e
  8. Sluit ik me bij aan. Zeker op mobiele apparaten is het niet erg handig eerst een lap tekst te hebben, voor je tot de essentie van je verhaal komt. Schrijf in eerste instantie een header met daarin de kern van je verhaal 'wat kan ik hier doen' in niet meer dan één zin. Vervolgens kun je naar je productaanbod. De bruine kleur sluit mooi aan bij je product en die vind ik ook mooi, maar ik denk dat het geheel wat 'flets' en grauw wordt. Op de pagina 'http://www.brownieboodschap.nl/Webwinkel-Category-5767119/Brownies%20in%20de%20horeca.html' is het voor 95% wit en grijs wat ik zie en daar zou ik
  9. Heb je hier ergens een lijst van of alvast wat tips? :) Misschien kun je er een aantal uit de AD Koffietest halen?
  10. Terwijl je het erover hebt, had ik m aangeschaft! Dank je wel ik vond hem er ook perfect uit zien! Nog ietwat vol wellicht, maar daar is wel en mouw aan te passen
  11. Allereerst bedankt voor je tips! Erg nuttig! Een bondgenoot ;) thnx! Ja, ik heb wel ervaren dat html5 in IE8 nog een uitdaging apart is, ik ben er mee bezig! Ook in Chrome en Opera gaat ie wel goed, toch nog eventjes sleutelen. Ik ben toch maar even de SQL hiervoor ingedoken! ;) Dank je wel voor de tip! Ik had al iets dergelijks op het OC forum gevonden, dus dat ga ik straks in de testomgeving eventjes proberen Ik ben erg nieuwsgierig hoe die van jullie eruit ziet! Zou je me de link eens kunnen sturen? Helemaal mee eens. Betreffende
  12. Overweldigend! Hartelijk dank voor al jullie reacties! Je hebt helemaal gelijk, slordig van me dat ik dat niet gezien heb. Ik heb ze direct aangepast Dat had voorheen te maken met de verzendkosten, inderdaad is de vraag nu overbodig, gezien we daar een andere strategie gekozen hebben. Ik ga het veld snel verwijderen Klopt, wanneer de verzendkosten bekend zijn, plaatst hij deze bij het ordertotaal. Ga even kijken of ik hier iets aan kan doen in de programmatuur. Dat is inderdaad slordig.. Bedankt! Ik heb ze direct aangepast! Hartelijk dank
  13. Omschrijving van je concept: Op dit moment zijn we, na een aardige tijd ontwikkelen, live gegaan met onze nieuwe webshop. in cadeausets voor baby's. Na veel gesleuteld te hebben aan te layout, zijn we nu bezig met de pagina's te optimaliseren, maar omdat er op het gebied van usability altijd wel iets te verbeteren is, ben ik erg benieuwd naar jullie feedback. Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: [*]We hebben tot nu toe, de webshop vanaf de grond af aan opgebouwd [*]Basis productbeschrijvingen gemaakt, deze worden de komende tijd verbeterd (zie ook volgende pun
  14. Erg lastig, je hebt toch wel een contract ondertekend voor de domeinnaam, welke naar het SIDN had moeten gaan? Wanneer jij dat contract nog hebt, zou ik eens contact met SIDN opnemen dat jij het contract eerder getekend hebt dan je collega. Bij dit soort registraties geldt gewoon het recht van de eerste. Van terugvorderen is geen sprake, je hebt de naam immers nooit gehad.
  15. Misschien handig om, als je een bron vermeld, deze ook op de juiste manier in je bericht te stoppen :-p Maar voor de goede orde: http://blog.iusmentis.com/2009/08/19/ja-die-algemene-voorwaarden-moet-u-echt-meeleveren/
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept