FINALE poule WK: NL - Spanje, zondag a.s. om 20.30 uur

Aanbevolen berichten

Met dan aan die kwakbol van een scheids. Die heeft de hele wedstrijd kapotgefloten.

 

Eerlijk is eerlijk: Oranje heeft kansen gehad, maar die niet benut. Beide ploegen waren gewoon even sterk, anders valt de eerste goal niet in de tweede helft van de verlenging. En als de marges zo dun zijn, dan had het net zo goed 1-0 kunnen zijn. Veruit de meeste kaarten waren terecht, en Webb heeft meer dan eens een reeds op geel staande speler gespaard voor rood. Niet leuk om toe te geven, maar Webb heeft goed gefloten. Streng, dat zonder meer, maar daar staat ie om bekend. Dat wisten "we" van tevoren. Spanje heeft Nederland uit de tent gelokt, en we zijn er vol ingestonken.

 

"Voetbal is een spel dat bestaat bij de gratie van fouten. Spelers mogen fouten maken, net als de scheidsrechters." - Johan Cruijff.

Link naar reactie

Robben, ja die had gewoon moeten scoren... als je zo'n kans laat liggen dan weet ik het ook niet meer

gevoelsmatig was die kans ook een breekpunt in de psyche, een deuk in het zelfvertrouwen van de spelers:

als Robben al niet kan scoren, wie wel dan? zoiets dacht ik...

"zoek het maar uit"

Link naar reactie

Dat is ook zo. Beste team heeft gewonnen. Maar toch blijf ik erbij dat de scheids de wedstrijd kapotgefloten heeft. Zoveel geel en een rode voor een tuimeling, waarbij de tuimelaar niet of nauwelijks werd aangeraakt. Dan kun je niet zeggen dat de scheids goed heeft gefloten.

Link naar reactie

 

 

Zeg maar Frank86 hoor ;-)

Alle namen zijn verspaansd ;)

 

Haha ja sorry, ik zie het.

 

Maar geen dijk van een wedstrijd. Veel vuil spel, kaarten en dode spelmomenten daardoor. Ik vond Spanje hoe dan ook beter, maar we hadden de wedstrijd best kunnen hebben. In een WK finale tegen zo'n tegenstander weet je gewoon dat je alle goede mogelijkheden die je krijgt moet benutten, anders delf je het onderspit.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 149 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.