Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
evilman
evilman
hallo,
ik zat te denken om mn bedrijf te promoten via anderen bedrijven voor wiens klanten in interessant kan zijn.
mijn idee is om die bedrijven via mij een extraatje te kunnen bieden aan hun klanten.
zo kunnen ze dus door bijv voor herhaalbezoek korting aanbieden bij mijn producten.
zo krijg ik meer exposure, hebben zij een extra lokkertje om loyaliteit te stimruleren en zijn ook die klanten daarmee blij.
het kost niemand uiteindelijk iets, behalve mij dan een actie, maar die gaat alleen gepaard met een aankoop ;)
wat ik me nou afvraag is, in hoeverre ik zon idee kan wegleggen bij een grote bedrijvenketen die bijv geen spaarsysteem
voor haar klanten heeft. ik zie er de voordelen van in, maar kan me ook voorstellen dat een grote keten niets ziet in samenwerking
met een bedrijf dat geen grote keten is.
dan zou ik het juist weer over de boeg kunnen gooien om de kleinere ondernemers te pakken en die deze samenwerking te
bieden, wat hen dan weer wat extraas geeft tov de grote ketens.
natuurlijk is zon grote keten als dat werkt erg interessant en minder werk (in 1 keer groot uitrollen)
maar hoe kan ik zoiets aanpakken? Gewoon contact opnemen en vragen of zij interesse hebben in
een spaarsysteem voor hun klanten waar ze zelf voordeel aan hebben en wat ze niets kost?
Waar moet ik op letten bij het benaderen van een groot bedrijf?
(Edit: titel wat verduidelijkt)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28268-mijn-bedrijf-als-bonussysteem-promoten-via-andere-bedrijven-en-winkelketens/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag