Higher Level Prijzen festival ! “De Kneus”

Aanbevolen berichten

Op Higherlevel zijn verschillende soorten en erg veel ondernemers actief. Ieder in zijn eigen bedrijfstak of vakgebied, maar als het goed is nooit te beroerd om een handje te helpen. Dat is waar Higher Level voor staat namelijk. Nu leek het ons leuk eens bepaalde onderwerpen en personen in het zonnetje te zetten en een onvervalste HL award toe te kennen aan die personen die HL mogelijk maken. Want Higherlevel ben je zelf !

 

Tot en met aanstaande zondag 21 November gaan we nomineren : Stuur je inzendingen in en er wordt een poll van gemaakt. (3 antwoorden per vraag max. )

 

Na 21 november kun je dan stemmen op de draad en de persoon die jou het meeste aanspreekt.

 

 

3. HL is een forum dat werkt met zg Reuzen en Kneuzen. Kort door de bocht : Geef je een antwoord waar de topic starter écht iets aan heeft, word je beloond. Een reus dus. Soms.

Geef je een antwoord waarvan anderen denken “het niet ok te vinden” kun je soms een “kneus” verwachten….

Niet altijd vallen de kneuzen te verklaren, of zijn ze gewoon ronduit grappig ! Plaats hier de leukste kneus die je ooit gehad of gezien hebt.

 

 

 

Van bovenstaande proberen (!!) we dagelijks (of vaker indien nodig) een lijst bij te houden, zodat er vanaf de 21ste gestemd kan worden !

 

Veel plezier en verras ons allen !

 

 

Link naar reactie

Ik zeg nog even niet wie 'm gekregen heeft maar ik kwam, om af te trappen, onderstaande kneus tegen

 

dit was dus gewoon niet de bedoeling. Ik wilde weten wat er onder link ''kneus'' zat, maar wist niet dat ik terstond een ''kneus'' uitdeelde. Om het goed te maken vervolg ik meteen met 2x reus (als dat tenminste kan):)
Link naar reactie

Het zou ook best wat leuker kunnen dat kneuzen. Winterkneus, Zomerkneus e.z.v. Maar dit roept misschien weer iemand op om weer een of-topic-kneus aan mij te geven. Daar valt me trouwens wel een ding bij op. Vaak geeft iemand mij een kneus, omdat hij mijn fantasie niet kan volgen. En natuurlijk moet ik bekennen dat dat meestal een onhaalbare reus is. ;)

Link naar reactie

Ik stel mezelf niet verkiesbaar, maar gewoon voor de lol even uit eigen collectie

 

Gewoon, om dat het kan.

 

En ook dit jaar waren er weer te weinig zitplaatsen op de Webwinkeldagen. Slechte organisator.
Terwijl ik de organisatie niet ben, maar het evenement enkel in de agenda had geplaatst

 

   Even de overdreven hoeveelheid reuzen een beetje compenseren

 

voor je 2000e bericht

 

En de leukste reus:

 

   ..-. .-.. .- ..- .-- . / .... ..- -- --- .-. / --- .--. / -.. . / --.. --- -. -.. .- --. .- ...- --- -. -.. / .... . .... .-.-.- .-.-.- .-.-.- .-.-.- / --. .-. --- . - --..-- / -. --- .-. -... . .-. - /

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 248 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.