Ga naar inhoud

DragonsDen a.s,. zondag op RTL 7

Geplaatst:

PaulGo

Aanstaande zondagmiddag 12 december om 12.50 uur is er weer een aflevering van de Engelse Dragon's Den op RTL7 . Gelukkig dat RTL 7 deze goede BBC serie heeft aangekocht. De vorige uitzending had alleen een kandidaat, die op alle metro stations in Londen paraplu-automaten wilde neer zetten, succes. Vooral dat hij op zijn automaten bij de ingang en uitgang van de stations reclameruimte ging aanbieden was volgens de investeerders een goede zakelijke ingeving.

Paul

Featured Replies

Geplaatst:

Highio

Leuk, HL heeft (had) ook een lid met dit idee.

Weekendgroet,

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Geplaatst:

XiaoDi

Zie ook: Watch Dragons' Den Online

Als ik het me goed herinner is de aflevering waar je het over hebt al van een eerder seizoen?

Geplaatst:

Jeroen Tokmetzis

Die gozer had inderdaad echt een goed idee,

Helaas naar mijn mening een niet zo'n goede deal met de investeerders ;-)

PS: Ook gezien hoe de ene investeerder de anderen te pakken had ;D

Groetjes,

Jeroen

www.we-are-entertainment.nl

www.wre.nl

Dream you Life

Live your Dream

• 4 weeks later...
Geplaatst:

XiaoDi

Bij het zappen kwam ik hem nu tegen.

Dit is het eerste seizoen. Deze aflevering (6) is ook hier te zien.

Geplaatst:

Ruben_

Ik heb het helemaal gemist, als ik weer wat tijd heb ga ik nog wel eens wat afleveringen kijken.

• 3 weeks later...
Geplaatst:

WalterBrokx

Afgelopen zondag was weer erg interessant en entertaining:

voor het eerst kwam er een duo terug om weer te proberen geld op te halen.

De eerste keer dat ze er waren heb ik ook gezien: ze hebben hun kans de eerste keer gemist en verloren sindsdien veel momentum. Het product is verder ontwikkeld, maar inmiddels is er een concurrent. Het was een beetje tragisch, want het idee is goed.

BrokxMedia - Videoproducties & -marketing

Boeiende Bedrijfsfilms, Animaties & Livestreams

Geplaatst:

Robbert08

Weet iemand waar ik deze uitzending(en) kan vinden? Op RTL gemist staan ze namelijk niet..

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Weet iemand waar ik deze uitzending(en) kan vinden? Op RTL gemist staan ze namelijk niet..

De BBC-serie? Kijk eens in de signature van XiaoDi :)

Geplaatst:

Robbert08

Dat had ik inderdaad gezien Jeroen, maar is dit dezelfde serie die nu wordt uitgezonden op RTL?

Geplaatst:

XiaoDi

Ja...

In totaal zijn er 8 seizoenen. Op de website zijn alle seizoenen te zien tot en met seizoen 8, aflevering 3. Als je de laatste afleveringen van seizoen 8 wilt zien, kun je die van piratebay downloaden. Tips voor piratebay: bbc horizon, michael palin, en jouw favoriete films. Andere site voor documentaires is mvgroup.org.

Op de Nederlandse zender is nu seizoen 1 te zien.

De Amerikaanse versie heet Shark Tank. Ik heb de Nederlandse versie helemaal gemist, ik zou het wel leuk vinden als iemand me er op kon wijzen waar deze terug te zien is.

Geplaatst:

Ruben_

Zie ook: Watch Dragons' Den Online

Als ik het me goed herinner is de aflevering waar je het over hebt al van een eerder seizoen?

Handige link, scheelt weer een hoop downloaden.

• 2 months later...
Geplaatst:

loeki

Voor de liefhebbers van Dragon's Den, Shark Tank is net met zijn tweede seizoen begonnen. Niet op de Nederlandse televisie maar met het programmaatje "uTorrent" en thepiratebay.org haal je ze zo binnen. De Nederlandse serie was drie keer niks maar ik vind deze even goed als de Engelse.

John,

"Here's how I think of my money: like soldiers. I send them out into war every day, and I want them to take prisoners so when they come home there is more of them. In your army, every soldier dies that you send out every day. Stop this madness!"

Kevin O'Leary

Geplaatst:

Jackie Vettriano

Bedankt,

erg leuk programma en kan er altijd weer veel van oppikken.

Ben benieuwd waneer er een nieuwe nederlandse serie komt?

Een 100% handgeschilderd schilderij van uw favoriete foto! www.paintmyphoto.nl - www.twitter.com/paintmyphoto

• 1 month later...
Geplaatst:

Wendy_H

De nederlandse versie vond ik ook niet erg interessant, het is dan altijd zo nep. De britse versie vind ik wel erg leuk! volgensmij komt trouwens de nieuwe nederlandse versie ergens november uit hoorde ik.

Groetjes, Wendy

• 1 month later...
Geplaatst:

Linda Bovenkamp

Erg interessant dat Dragon's Den. Het is erg leuk om al die goede ideeën voorbij te zien komen, maar tegelijkertijd lach je je soms ook dood om de slechte ideeën.

Heeft iemand dit filmpje trouwens wel eens gezien:

Wel nep natuurljk, maar ik vond 'm wel geinig.

Linda Bovenkamp | Payrolling Works

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.