Naast mijn " gewone" baan heb ik nog een kleine onderneming, volgens IB inkomsten uit overige werkzaamheden. Hiervoor doe ik per kwartaal aangifte btw.
Ik heb hiervoor een auto waarvan ik de btw teruggevorderd heb en waarvan ik ook prive gebruik maak.
Over het afgelopen jaar zou ik nog hooguit 100,- btw moeten betalen maar door de bijtelling van het privegebruik over het btw gedeelte zou dat ongeveer 1100,- worden.
kan ik voor dit jaar evengoed gebruik maken van de kleine ondernemersregeling?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ditisroy
ditisroy
Naast mijn " gewone" baan heb ik nog een kleine onderneming, volgens IB inkomsten uit overige werkzaamheden. Hiervoor doe ik per kwartaal aangifte btw.
Ik heb hiervoor een auto waarvan ik de btw teruggevorderd heb en waarvan ik ook prive gebruik maak.
Over het afgelopen jaar zou ik nog hooguit 100,- btw moeten betalen maar door de bijtelling van het privegebruik over het btw gedeelte zou dat ongeveer 1100,- worden.
kan ik voor dit jaar evengoed gebruik maken van de kleine ondernemersregeling?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29741-btw-correctie-en-kleine-ondernemersregeling/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag