Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
1001nacht
Wat me opvalt is dat op HL veel goede raad gegeven wordt. Maar helaas aan de andere kant wordt er heel veel uitgegaan van negatieve gedachten. "Niemand is roomser dan de paus" is in mijn ogen een gezegde dat hier nog eens ter harte genomen mag worden.
Nu zal er wel gerefereerd gaan worden aan mijn laatste topic wat gesloten is, dat mag. Had mij dan nog even de kans gegeven om mijn gedachten te nuanceren. Maar nee: lekker negatief en hoppa klaar.
Ook verwacht ik de opmerking dat een en ander via een mod ge-pb-d dient te worden. Ik ben heel open en wens me niet te verlagen tot deze manier van werken. Iedereen mag mijn mening weten.
Conclusie: verwijder mijn account a.u.b per onmiddelijke ingang. Met zulke mensen wil ik niets meer van doen hebben.
Gegroet.