Ik wil even voor het laatste keer duidelijkheid. Stel dat ik 5000 euro marge omzet per maand maak. Hoeveel % belasting betaal ik er dan overheen? Of hoeveel euro moet ik doorgeven aan de belastingdienst?
Mijn vaste kosten inclusief btw zijn 1700 euro per maand. (huur pand enz enz)
Het kan zo zijn dat dit geen goeie vraag is ofzo , maar voor mij is het gewoon belangrijk dat ik ongeveer weet waar ik aan toe ben. Als ik dat dan ergens schrijf kan ik me daarop focussen , vandaar mijn vraag.
gr
Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Geband account
Geband account
Ik wil even voor het laatste keer duidelijkheid. Stel dat ik 5000 euro marge omzet per maand maak. Hoeveel % belasting betaal ik er dan overheen? Of hoeveel euro moet ik doorgeven aan de belastingdienst?
Mijn vaste kosten inclusief btw zijn 1700 euro per maand. (huur pand enz enz)
Het kan zo zijn dat dit geen goeie vraag is ofzo , maar voor mij is het gewoon belangrijk dat ik ongeveer weet waar ik aan toe ben. Als ik dat dan ergens schrijf kan ik me daarop focussen , vandaar mijn vraag.
gr
Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/31257-5000-euro-marge-omzet-per-maand-hoeveel-belasting-moet-eraf/Aanbevolen berichten
21 antwoorden op deze vraag