Na een lange tijd regelmatig hier rond te hebben gekeken te hebben heb ik toch maar eens een account aangemaakt. Het lijkt me leuk te participeren aan dit levendige forum.
Als eigenaar van een online marketingbureau beheren we zelf een behoorlijk aantal websites. We zijn constant bezig met het ontwikkelen van hoogstaande content voor onze bezoekers. Voor één van onze nieuwe medewerkers ben ik op zoek naar een goede cursus webcontent schrijven.
Hieronder een lijst met punten die in mijn ogen aan bod zouden moeten komen:
[*]kenmerken van beeldschermteksten / webteksten
[*]keyword gebruik teksten
[*]formuleren: woordgebruik en zinsopbouw
[*]tekstopbouw op het web
[*]toepassing van stijlelementen
[*]schrijven van verschillende tekstsoorten
[*]indeling en gebruiksvriendelijkheid websites
[*]zoekmachine vriendelijk schrijven
Ik ben benieuwde of iemand me kan helpen. Ik had al een leuke cursus van de Lectric groep gevonden alleen zijn daar niet genoeg aanmeldingen voor. Dus die wordt voorlopig niet gegeven.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
blackmolly82
blackmolly82
Goedemorgen allemaal,
Na een lange tijd regelmatig hier rond te hebben gekeken te hebben heb ik toch maar eens een account aangemaakt. Het lijkt me leuk te participeren aan dit levendige forum.
Als eigenaar van een online marketingbureau beheren we zelf een behoorlijk aantal websites. We zijn constant bezig met het ontwikkelen van hoogstaande content voor onze bezoekers. Voor één van onze nieuwe medewerkers ben ik op zoek naar een goede cursus webcontent schrijven.
Hieronder een lijst met punten die in mijn ogen aan bod zouden moeten komen:
[*]kenmerken van beeldschermteksten / webteksten
[*]keyword gebruik teksten
[*]formuleren: woordgebruik en zinsopbouw
[*]tekstopbouw op het web
[*]toepassing van stijlelementen
[*]schrijven van verschillende tekstsoorten
[*]indeling en gebruiksvriendelijkheid websites
[*]zoekmachine vriendelijk schrijven
Ik ben benieuwde of iemand me kan helpen. Ik had al een leuke cursus van de Lectric groep gevonden alleen zijn daar niet genoeg aanmeldingen voor. Dus die wordt voorlopig niet gegeven.
Groeten
Peter
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/31833-opleiding-webcontent-schrijven/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag