Nu de plan gameshop is afgerond en die word komende tijd in werking gezet. Wil ik vast aan me echte droom gaan beginnen !
Na tijd nadenken en info op doen. Wil ik de gameshop gewoon voor erbij dit omdat ik nu een game forum bezit en voor die leden het wil doen.
Maargoed !
Ik wil alles gaan doen om een Discotheek/Club te beginnen in de amerikaanse stijl. Dit heb ik niet eerder gezien hier in de buurt en dit leekt me zeer leuke concept.
Dit word geen half jaar plan en snel maar beginnen, Nee wil dit in enkele jaren stap voor stap gaan doen. Dus papieren opleidingen en ervaringen op doen. Zodat ik zeker weet dat het een succes kan worden en na die tijd heb ik genoeg kunnen nadenken of ik dit wil.
Dus bij deze wie kan me in de goede weg helpen ?
Wat ik dus al ga doen :
- Ideeen uitwerken
- Ondernemingsplan maken
- Opleidingen zoeken en volgen
- Ervaringen doen.
- Mensenkennis uitzoeken dus wat de klant wil en verwacht.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Dolbyarmed1990
Dolbyarmed1990
Nu de plan gameshop is afgerond en die word komende tijd in werking gezet. Wil ik vast aan me echte droom gaan beginnen !
Na tijd nadenken en info op doen. Wil ik de gameshop gewoon voor erbij dit omdat ik nu een game forum bezit en voor die leden het wil doen.
Maargoed !
Ik wil alles gaan doen om een Discotheek/Club te beginnen in de amerikaanse stijl. Dit heb ik niet eerder gezien hier in de buurt en dit leekt me zeer leuke concept.
Dit word geen half jaar plan en snel maar beginnen, Nee wil dit in enkele jaren stap voor stap gaan doen. Dus papieren opleidingen en ervaringen op doen. Zodat ik zeker weet dat het een succes kan worden en na die tijd heb ik genoeg kunnen nadenken of ik dit wil.
Dus bij deze wie kan me in de goede weg helpen ?
Wat ik dus al ga doen :
- Ideeen uitwerken
- Ondernemingsplan maken
- Opleidingen zoeken en volgen
- Ervaringen doen.
- Mensenkennis uitzoeken dus wat de klant wil en verwacht.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32124-discotheek-club-beginnen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag