Ik heb het volgende probleem en hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.
Ik heb hiervoor een onderneming gehad welk ik helaas heb moeten beeindigen ( 4 maanden terug) en 2 maanden terug ben ik opnieuw begonnen met een onderneming.
Omzetbelasting moet je tegenwoordig digitaal invoeren en volgens de belastingdienst ontvang ik geen nieuwe inloggegevens van de website, want mijn oude zoude nog actief zijn.
Ik heb in mijn vorige administratie het wachtwoord en gebruikernaam opgezocht maar deze werken dus niet meer !!
Nu kan je je wachtwoord/gebruikersnaam opnieuw opvragen maar deze stuurt hij dus naar het emailadres bekend bij de belastingdienst ( Dit is dus de oude van mijn onderneming en niet meer actief)
Ik kan nu dus op geen enkele wijzige aangifte omzetbelasting doen aan het einde van deze maand omdat ik er domweg niet inkom en geen nieuwe gegevens kan ontvangen ( IVM met emailadres dat niet meer actief is)
Wat kan ik hier aan doen ? ik ben als de doods dat ik hierdoor in de problemen kom en hopelijk heeft iemand een oplossing voor mij.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
BusinessRoot
BusinessRoot
Beste,
Ik heb het volgende probleem en hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.
Ik heb hiervoor een onderneming gehad welk ik helaas heb moeten beeindigen ( 4 maanden terug) en 2 maanden terug ben ik opnieuw begonnen met een onderneming.
Omzetbelasting moet je tegenwoordig digitaal invoeren en volgens de belastingdienst ontvang ik geen nieuwe inloggegevens van de website, want mijn oude zoude nog actief zijn.
Ik heb in mijn vorige administratie het wachtwoord en gebruikernaam opgezocht maar deze werken dus niet meer !!
Nu kan je je wachtwoord/gebruikersnaam opnieuw opvragen maar deze stuurt hij dus naar het emailadres bekend bij de belastingdienst ( Dit is dus de oude van mijn onderneming en niet meer actief)
Ik kan nu dus op geen enkele wijzige aangifte omzetbelasting doen aan het einde van deze maand omdat ik er domweg niet inkom en geen nieuwe gegevens kan ontvangen ( IVM met emailadres dat niet meer actief is)
Wat kan ik hier aan doen ? ik ben als de doods dat ik hierdoor in de problemen kom en hopelijk heeft iemand een oplossing voor mij.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32439-probleem-omzetbelasting-belastingdienst/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag