Wij werken nu sinds een jaar ongeveer samen met een nieuwe leverancier. Deze leverancier heeft een welkome aanvulling op ons assortiment en dus best belangrijk voor ons.
Nu lopen wij al geruime tijd tegen problemen aan die reeds een aantal keren besproken zijn met onze accountmanager. De problemen hebben vooral te maken met communicatie omtrent leveringen en foutieve facturen.
Het is iedere keer maar afwachten wat we geleverd krijgen en wat niet geleverd wordt, wordt wel gefactureerd. Dan krijgen we wel netjes een creditnota. Maar daar moeten we dan weer zelf achteraan.
Als het geen belangrijke leverancier was hadden we allang de stekker eruit getrokken, maar er is geen tweede leverancier die hetzelfde assortiment biedt. Er zijn eigenlijk geen alternatieven.
Hebben jullie wellicht nog tips hoe wij dit aan kunnen pakken?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Dave1
Dave1
Wij werken nu sinds een jaar ongeveer samen met een nieuwe leverancier. Deze leverancier heeft een welkome aanvulling op ons assortiment en dus best belangrijk voor ons.
Nu lopen wij al geruime tijd tegen problemen aan die reeds een aantal keren besproken zijn met onze accountmanager. De problemen hebben vooral te maken met communicatie omtrent leveringen en foutieve facturen.
Het is iedere keer maar afwachten wat we geleverd krijgen en wat niet geleverd wordt, wordt wel gefactureerd. Dan krijgen we wel netjes een creditnota. Maar daar moeten we dan weer zelf achteraan.
Als het geen belangrijke leverancier was hadden we allang de stekker eruit getrokken, maar er is geen tweede leverancier die hetzelfde assortiment biedt. Er zijn eigenlijk geen alternatieven.
Hebben jullie wellicht nog tips hoe wij dit aan kunnen pakken?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32502-problemen-leverancier/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag