4 juni: ibenwhjeiknjtdz borrel!

Aanbevolen berichten

Voor een gezellige borrel is nooit een aanleiding nodig (net zoals gezelligheid geen tijd kent), dus wie doet er mee?

 

Wat: [glow=red,2,300]ibenwhjeiknjtdz borrel[/glow]

Waar: [glow=red,2,300]Haarlem[/glow]

Wanneer: [glow=red,2,300]4 juni[/glow]

Wie: Carolien, Annedien, ... jij?? :D

 

 

(ibenwhjeiknjtdz borrel = ik ben echt nog wel hip, jong en ik kom naar je toe deze zomer - borrel. Zie de topic 14/4 Innovation Lecture voor meer 'uitleg'... ;)

www.ideeinbedrijf.nl, Innovatieconsultants

Link naar reactie

maarreh, MMS, ben je erbij 4 juni of niet?

 

wat ik overigens boeiend vind is dat dit topic al zo'n dertig keer gelezen is (iets minder want ik moet mezelf niet meetellen), maar dat er pas drie echte koning(inn)en erbij zijn (en het lef hebben ook in real life elkaar te ontmoeten.. of ligt het daar niet aan.....druk zeker? ;) )

 

we kunnen natuurlijk een webcam meenemen en die aansluiten, kunnen de druk bezetten ook af en toe 'langs wippen'... of de mensen die te ver weg wonen..(dit wordt de nieuwste trend! patent is bij deze neergelegd! ;D )

www.ideeinbedrijf.nl, Innovatieconsultants

Link naar reactie
ben je erbij 4 juni of niet?

als ik op dat moment zin en tijd heb, dan kom ik zeker langs!

 

wat ik overigens boeiend vind is dat dit topic al zo'n dertig keer gelezen is (iets minder want ik moet mezelf niet meetellen), maar dat er pas drie echte koning(inn)en erbij zijn

er zijn veel lezers hier en de titel van deze draad trekt aan. je postings zijn wat sieniesj, misschien dat dat de mensen afschrikt of de wil tot borrelen onderdrukt.

Link naar reactie
als ik op dat moment zin en tijd heb, dan kom ik zeker langs!
zin?, zin?, "zin kun je maken", zoals mijn vader altijd zegt! Maar goed, zie maar, het zou leuk zijn als je erbij was! Het is nog ver weg tenslotte!

 

je postings zijn wat sieniesj, misschien dat dat de mensen afschrikt of de wil tot borrelen onderdrukt.
Nooit beseft en niet zo bedoeld! Toch maar eens wat aan mijn schrijfstijl gaan doen dan! Ik ben best gezellig en aardig hoor! :-*

 

Trouwens, wat is het nu eigenlijk voor borrel - een drank je na een 'innovation lecture' of een losstaand iets?
Het is een 'losstaand' iets. Zie het maar als 'de zomerborrel van 2004' ?

 

Ben je erbij?

www.ideeinbedrijf.nl, Innovatieconsultants

Link naar reactie
er staat al een webcam op de grote markt: http://209.238.151.183/webcam.htm. alleen een kwestie van het juiste terrasje uitpikken.
Held! :D Hoe heb je dat gevonden?Helaas staat het terras van XO er niet op, dus dat wordt dan lekker ouderwets naar Brinkmann.. groot genoeg voor alle enthousiastelingen! En iedereen kan meekijken.. Wel even een minuutje lang zwaaien, maar kan niet missen!

Nu hopen op mooi weer!

 

Lijkt me wel gezellig, maar is het misschien niet wat makkelijker een meer centrale plek uit te zoeken....utrecht ofzo??
Afhankelijk van waar je woont/werkt kan Haarlem ook heel centraal liggen? Bovendien heeft Haarlem hele lekkere eigen gebrouwen bieren, Jopen en Adriaan bijvoorbeeld. En misschien is het leuk om eens een andere 'stad' te zien..?? Er zijn legio musea en kwijlerig mooie winkels, dus een fijn hotelletje (wel handig met die Jopen en Adrianen) en de volgende dag cultureel shoppen??

 

 

www.ideeinbedrijf.nl, Innovatieconsultants

Link naar reactie

Ik zal er ook bij zijn, al ben ik bang dat ik allerlei mits, maar en indien hier aan moet toevoegen. Oftewel: onder voorbehoud.

 

Nog een vraagje: hoelaat?

Hofstadter's Law: It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law.

Link naar reactie
Gast saloumeh

ik ben in voor borrels aangezien de eerste periode van je onderneming veel alleen bent... maar een vraag? wat is de gem. leeftijd hier?

 

ik ben 30, ben ik dan de oudste of valt het wel mee?

Link naar reactie
geplaatst door: sally .b geplaatst op: Vandaag om 12:22:08

ik ben in voor borrels aangezien de eerste periode van je onderneming veel alleen bent... maar een vraag? wat is de gem. leeftijd hier?

ik ben 30, ben ik dan de oudste of valt het wel mee?

 

geplaatst door: Kleverlaan geplaatst op: Vandaag om 13:36:14

Zal het zeker proberen!

Haarlem is gezellig...

Ronald

 

geplaatst door: sally .b geplaatst op: Vandaag om 15:32:11

ik ben er bij!

 

Ik ben zelf 27 en het idee voor deze borrel is ontstaan naar aanleiding van een 'comment' dat je voor een gezellige borrel geen 'ouwelui' moet hebben (lees boven de 35). Deze borrel is dus ook om de aangesprokenen de kans te geven het tegendeel te bewijzen! :D (hiermee wil de die-hard kroegtijgers 8) niet uitsluiten!! )

 

Het is in ieder geval goed te lezen dat er al wat enthousiastelingen zijn. Ik zal eens kijken of Praag of XO geschikt zijn voor onze 'hippe' borrel! Zijn er voorkeuren voor tijdstippen? (ik denk aan drankjes met borrelhapjes? (let op de schattige '-jes' ;D)

 

Carolien

www.ideeinbedrijf.nl, Innovatieconsultants

Link naar reactie

Er is al een hele tijd niet op dit draadje gereageerd. Gaat de borrel nog door? Hoelaat?

Laatste vraag: Waar?

Of moet ik nu heel Haarlem doorlopen terwijl ik de HL silly walk (zie draad Cursus Timemanagement voor HL-leden) doe, en maar zorgen dat ik niet naar de RIAGG word doorverwezen?

Hofstadter's Law: It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law.

Link naar reactie

Beste medeborrelaars!!

 

wanneer: vrijdag 4 juni vanaf zes uur/half zeven tot...

waar: XO (op de grote markt van Haarlem, op de hoek bij het stadhuis)

 

XO heeft tapas, dus je hoeft niet om te komen van de honger.

zie voor mee details: www.xo-haarlem.nl

 

Voor de herkenbaarheid:

ik draag een roze blouse en spijkerbroek en heb een (blonde) paardestaart. zie anders ook mijn foto op www.ideeinbedrijf.nl

 

geinteresseerden waren/zijn:

Carolien

Annedien

Jelmer

MMS

Benm

Guicli

Kleverlaan

Sally B

Zaphod

Saloumeh

Molenaar

 

ben benieuwd wie er uiteindelijk toch nog komen!!

 

tot dan en daar!

PS ik ga proberen iedereen van dit lijstje nog een mail sturen. enneh, Vertel het door! Hoe meer zielen hoe meer vreugd! :D

www.ideeinbedrijf.nl, Innovatieconsultants

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 141 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.