4 juni: ibenwhjeiknjtdz borrel!

Aanbevolen berichten

Misschien een beetje off-topic, maar wat gaat er nu precies gebeuren? Gewoon in het wilde weg borrelen spreekt mij persoonlijk niet echt aan, maar als er op één of andere manier iets meer aan vast hangt zou ik wel interesse hebben. Zou ken ik bijvoorbeeld helemaal niemand van Higherlevel, hoogstens van enkele e-mailcontacten.

 

Ik heb geen drempelvrees, een borrel en nieuwe kennismakingen trekken me altijd maar hoe zal het precies gaan?

 

Morgen (4 Juni) kan ik in ieder geval niet, maar wellicht een volgende keer wel, dus ik hoor graag wat meer!

Edwin

Bratpack internetdiensten & internet marketing

www.bratpack.nl

Link naar reactie

wat wil je nou precies? een borrel met een thema?

 

Dit is voor mij de eerste keer dat ik borrel met higherlevelers, dus mijn thema is kennismaken! En nee, ik heb niet echt een 'programma' opgesteld.

 

Gewoon in de gezellige stad haarlem in een hippe 'kroeg' een drankje doen, gezichten en namen aan elkaar koppelen, horen wat iedereen doet en bezighoudt enz. Het maakt mij niet uit hoe je dit noemt, een borrel, een netwerkavond of gewoon 'bieren/drankje-doen' met (nog) onbekenden.

 

Ik ben benieuwd wie er komen en hoe het zal gaan. Jammer dat je zelf niet kan vanavond maar misschien dan de volgende keer?

 

www.ideeinbedrijf.nl, Innovatieconsultants

Link naar reactie

Volgende keer beter!

 

En ik denk dat we het dan ook 'grootser' gaan aanpakken..of met een thema en dan ook nog centraler in het land. Iedereen 'tevreden' en dus nog meer vreugd!

 

Voor degene die nog niet gereageerd hebben op mijn laatste oproep (zijnde: Annedien, MMS, GuiCli en Kleverlaan), komen jullie nog? Anders is het een idee om de borrel misschien te verzetten / herorganiseren...? ???

 

mail mij ajb terug of bellen (zie www.ideeinbedrijf.nl voor nrs)

 

Carolien

www.ideeinbedrijf.nl, Innovatieconsultants

Link naar reactie

tjee, zo weinig dat ik bij deze besluit de boel af te blazen... :'(

 

Volgende keer beter! :D

 

Te beginnen met een centralere plek en een 'thema'/doel. Ik geef nog niet op!! ;D

 

Fijn weekend dus, hoop dat iedereen die ik nog niet heb kunnen bereiken dit op tijd leest! Anders spijt het me zeer! Ik ga trouwens sowieso nog even kijken in XO, dus wie weet kan ik het dan nog goedmaken met een biertje?? 8)

 

goed, op naar de volgende sessie!

 

groeten,

Carolien

www.ideeinbedrijf.nl, Innovatieconsultants

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 149 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.