Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
LouiseL
Beste allen,
Ik heb een fantastische woning gezien met een flink grote schuur die ik zou willen verbouwen tot kantoor waar ik mijn bedrijf naar wil verhuizen (8 medewerker). En zelf wil gaan wonen natuurlijk ;)
Echter heb ik een aantal vragen:
1: Kan ik de woning samen kopen met mijn BV? En is dit handig? Het lijkt mij dat ik de verbouwingskosten voor het kantoor kan aftrekken, maar hoe zijn dan de verdelingen prive/zakelijk?
2:Hoe het object te financieren? Het hele object kost 1.000.000. De BV heeft 400.000 in contanten. Prive heb ik 100.000 contanten. De BV gaat nu pas zijn eerste jaar afronden (was eenmanszaak) en heeft 400.000 winst gemaakt. Gaat de bank de rest financieren?
Wellicht dat iemand hier ideeen over heeft. Bij voorbaat dank!