Mijn moeder moet door bezuinigingen helaas gedwongen vertrekken bij de bank waar ze werkzaam was.
Ze krijgt een leuk bedrag mee, ze wil echter een boetiek openen. Maar zij zit nu met de situatie van als ze het geld niet gebruikt gaat er 48% naar onze vrienden van de belasting.
Wat kan ze nu het beste doen, ik heb oa als advies gehad de boetiek openen als BV
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Saaltje
Saaltje
Geachte leden,
Mijn moeder moet door bezuinigingen helaas gedwongen vertrekken bij de bank waar ze werkzaam was.
Ze krijgt een leuk bedrag mee, ze wil echter een boetiek openen. Maar zij zit nu met de situatie van als ze het geld niet gebruikt gaat er 48% naar onze vrienden van de belasting.
Wat kan ze nu het beste doen, ik heb oa als advies gehad de boetiek openen als BV
Ik hoop dat jullie nog wat meer tips hebben.
Met vriendelijke groet,
Sahil Jahangir
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34051-fiscale-vraagjes-over-afkoopsom-en-investering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag