Ga naar inhoud

beurskleding dames

Geplaatst:

cleo793

Ik ben erg benieuwd wat de dresscode voor dames is op een beurs..

Ben tot op heden niet echt een beursbezoeker geweest, nu ga ik een beurs bezoeken en op een beurs staan.

Het lijkt me prettig om met de juiste kleding te voorschijn te komen, een goede uitstraling helpt zeker mee ...

Featured Replies

Geplaatst:

Highio

Beste cleo793,

welkom op Higherlevel. M.b.v. onze zoekfunctie heb ik al een draadje met overwegingen over dit onderwerp gevonden. Succes en veel plezier op de beurs! Dames?

Groet,

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Geplaatst:

Romano Sandee

Dat is denk ik afhankelijk van waarin je zelfstandige bent. Van een masseur accepteer ik het prima wanneer die in een fitness outfit komt, terwijl wanneer iemand als advocaat in dezelfde outfit zou komen, ik daar een andere associatie bij krijg. Van een timmermansbedrijf accepteer ik dat die in een overal op de beurs verschijnt, maar van een administratiekantoor niet. Maar het is ook maar net wat je wilt uitstralen.

Geplaatst:

TwaBla

Een beurs is jaarmarkt, kermis, show! Je kan natuurlijk sjiek en zakelijk gaan, maar je zal wel iets moeten bedenken dat de aandacht trekt. Kan ook jouw kleding zijn. Sta je daar als ondernemer om iets aan de man/vrouw te brengen?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Geplaatst:

cleo793

• Auteur

ik heb een bedrijf in promotionele kleding dus moet mijn kleding wel in orde zijn...

:)

Geplaatst:

TwaBla

Kan zijn, maar op z'n beurs lopen talloze account managers in pak. Je wil niet opgaan in de massa. Je kan natuurlijk een aantal paspoppen aankleden in opvallende promotionele kleding (trainingspak, overall, bodywarmers) of zelfs modellen inhuren (maak van het gangpad een catwalk). Je kan zo'n intelligente spiegel opzetten waar potentiële klanten zichzelf zien in een trainingspak met hun logo levensgroot op de borst.

Dus zelfs als je zelf traditioneel gaat in business gear, vergeet niet dat een beurs kermis voor business is! Bezoekers besteden een paar uur op de vloer, maar ze selecteren snel. Je moet dus een beetje opvallen, niet te bescheiden zijn. Is altijd een interessante afweging tussen afwijken en conformeren...

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Geplaatst:

Iwan van Geelen

Ga je zelf rondlopen? Ga je partners zoeken, ga je de concurrentie 'bespieden' of ga je zelf staan om je kleding te promoten? zijn nog al wat verschillen

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Geplaatst:

cleo793

• Auteur

Ik ga op de ene beurs zelf rondlopen en op de tweede beurs sta ik zelf...

Geplaatst:

CristelS

Wellicht zou je je bedrijfskleuren terug kunnen laten komen in je kleding om zo gemakkelijker met je bedrijf te worden geassocieerd.......

Geplaatst:

TwaBla

Ik ga op de ene beurs zelf rondlopen en op de tweede beurs sta ik zelf...

Een goede gelegenheid om te zien wat anderen doen. ;)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.