Al enige tijd proberen wij klanten telefonisch te benaderen, helaas levert dit niet veel op. Nu willen we ook proberen om te flyeren. Om te beginnen willen wij 10000 flyers laten drukken en dit laten verspreiden om te kijken wat voor reactie we hierop krijgen. We willen het liefst bij de huizen in de post hebben.
Alleen is mijn vraag, hoe pakken jullie dit aan? Is het verstandig om dit zelf uit te delen of besteden jullie dit uit?
En graag hoor ik ook referenties waar ik dit eventueel kan uitbesteden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Sturan
Sturan
Beste HLers,
Al enige tijd proberen wij klanten telefonisch te benaderen, helaas levert dit niet veel op. Nu willen we ook proberen om te flyeren. Om te beginnen willen wij 10000 flyers laten drukken en dit laten verspreiden om te kijken wat voor reactie we hierop krijgen. We willen het liefst bij de huizen in de post hebben.
Alleen is mijn vraag, hoe pakken jullie dit aan? Is het verstandig om dit zelf uit te delen of besteden jullie dit uit?
En graag hoor ik ook referenties waar ik dit eventueel kan uitbesteden.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34176-verspreiden-flyers/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag