Op dit moment zijn er voor oude/gedateerde badkamers 2 mogelijkheden:
1) Niets doen
2) Een dure badkamer verbouwing
Ik kom nu met een alternatief namelijk de badkamer inclusief badkuip,douche en wastafel overspuiten met een nieuwe laag glazuur. Hierdoor wordt de badkamer weer in nieuw staat gebracht en dat in slechts 1 dag.
De voordelen kort samengevat:
1) Oude badkamers in nieuwstaat terug brengen zonder te slopen
2) Snel (meestal in 1 dag)
3) Betaalbaar
Mijn doelgroepen zijn woningcorporaties, hotels, vastgoedbeheerders, makelaars (om woningen beter verkoopbaar te maken) en particulieren.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb een flyer laten ontwerpen (zie bijlage) de ik aan mijn doelgroepen woningcorporaties, hotels envastgoedbeheerders aan het verspreiden ben. In een later stadium wil ik ook de particuliere markt gaan 'veroveren'
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Een betaalbaar alternatief aanbieden om een badkamer een hedendaagse uitstraling te geven. Zonder de daarvoor normale dure en langdurige verbouwingen
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
rocro
rocro
Omschrijving van je concept:
Op dit moment zijn er voor oude/gedateerde badkamers 2 mogelijkheden:
1) Niets doen
2) Een dure badkamer verbouwing
Ik kom nu met een alternatief namelijk de badkamer inclusief badkuip,douche en wastafel overspuiten met een nieuwe laag glazuur. Hierdoor wordt de badkamer weer in nieuw staat gebracht en dat in slechts 1 dag.
De voordelen kort samengevat:
1) Oude badkamers in nieuwstaat terug brengen zonder te slopen
2) Snel (meestal in 1 dag)
3) Betaalbaar
Mijn doelgroepen zijn woningcorporaties, hotels, vastgoedbeheerders, makelaars (om woningen beter verkoopbaar te maken) en particulieren.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb een flyer laten ontwerpen (zie bijlage) de ik aan mijn doelgroepen woningcorporaties, hotels envastgoedbeheerders aan het verspreiden ben. In een later stadium wil ik ook de particuliere markt gaan 'veroveren'
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Een betaalbaar alternatief aanbieden om een badkamer een hedendaagse uitstraling te geven. Zonder de daarvoor normale dure en langdurige verbouwingen
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Zover ik weet is er nog niemand met dit concept
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Alle positieve/kritische opmerkingen zijn welkom
croes_flyer_def.pdf
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34521-wat-vinden-jullie-van-mijn-nieuwe-service/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag