Ik heb via de zoekfunctie gezocht, maar het goede antwoord niet vinden.
Een klant heeft aangegeven het pakket niet ontvangen te hebben. Inmiddels loopt er al een onderzoek, aangezien volgens track en trace het pakket wel is afgeleverd. Ik ben met de klant overeengekomen dat ik na 1 week de artikelen opnieuw op zou sturen.
Nu mijn vraag: wat moet ik op het factuur zetten en inboeken in mijn boekhouding (ik gebruik Snelstart). Moet ik eerst alle artikelen en onderaan soort van korting geven, zodat het bedrag op 0 uitkomt?
Ilse11
Ilse11
Ik heb via de zoekfunctie gezocht, maar het goede antwoord niet vinden.
Een klant heeft aangegeven het pakket niet ontvangen te hebben. Inmiddels loopt er al een onderzoek, aangezien volgens track en trace het pakket wel is afgeleverd. Ik ben met de klant overeengekomen dat ik na 1 week de artikelen opnieuw op zou sturen.
Nu mijn vraag: wat moet ik op het factuur zetten en inboeken in mijn boekhouding (ik gebruik Snelstart). Moet ik eerst alle artikelen en onderaan soort van korting geven, zodat het bedrag op 0 uitkomt?
Graag hoor ik of iemand mij hierbij kan helpen.
Groet,
Ilse
www.uniekekussens.nl - Sierkussens en meer!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag