• 0

KvK, vandaag ga ik er niet over zeuren

Ik sta er misschien om bekend, veel commentaar op de kvk.... maar ik kan ook een compliment geven als het moet / terecht is.

 

Gisteren bij de Kvk (amsterdam) was het behoorlijk druk, nummertje gekregen.... maar er liep keurig een vriendelijke heer kris/kras rond om te vragen waarvoor je precies kwam... voor kleine eenvoudige dingen (in mijn geval een handelsnaam) nam hij de papieren aan en zorgde ervoor dat het keurig 'overnight' is verwerkt ... net iets beter en betrouwbaarder dan per post ; complimenten! Ik was in 5 minuten weer op weg (lekker koffie in de stad gedronken :p )

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0

Zondag aangemeld voor een paar (gratis) seminars en bijeenkomsten en vandaag bij thuiskomst de uitnodigingen netjes op de deurmat terwijl in de bevestigingsmail stond dat je ze zelf moest printen.

 

Gelijk maar in de agenda gezet en op het prikbord gehangen :)

 

zonde hoor van die boom :-) (ik moet toch iets te zeuren hebben, anders moet ik het thuis doen hihi)

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

inderdaad kleine extra verspilling door de envelop en de postzegel. maar ja zelf printen levert ook afval op.

 

maar ik zamel tegenwoordig alles apart in. papier plastic glas, de kleinste stukjes gaan apart in de daarvoor bestemde bak/zak.

 

en dan maar hopen dat het vervolgtraject goed is.

 

En aan de andere kant stimuleert de KVK de economie weer een beetje met dit offline werken. Tante pos en de enveloppen leverancier zullen de KvK dankbaar zijn in deze moeilijke tijden. :)

Link naar reactie
  • 0

Zondag aangemeld voor een paar (gratis) seminars en bijeenkomsten en vandaag bij thuiskomst de uitnodigingen netjes op de deurmat terwijl in de bevestigingsmail stond dat je ze zelf moest printen.

 

Gelijk maar in de agenda gezet en op het prikbord gehangen :)

 

Is dat sinds kort? Ik meen mij te herinneren een maand of 5 geleden geen soortgelijke post te hebben ontvangen.. Hoe dan ook, positief!

Preventief Medisch Onderzoek op locatie van de klant - CheckHealth.nl

Link naar reactie
  • 0

Gisteren een telefoontje gewaagd omdat ik een factuur verloren ben voor een electronisch uittreksel. Mevrouw zou het doorgeven en of ik het per fax of email wilde ontvangen (huh, service?). Kon weleens 2 a 3 dagen duren maar misschien ook sneller afhankelijk van drukte op debiteurenbeheer. Na 11 minuten factuurtje binnen per mail. Prima service zo!

 

Nu alleen nog je eigen omgeving binnen de KvK.nl zodat je ze niet meer hoeft te bellen voor dit soort zaken. Maar ze zijn goed op weg!

“One holds a bottle of red wine by the neck, a woman by the waist, and a bottle of Champagne by the derriere.”

Link naar reactie
  • 0

Gisteren een telefoontje gewaagd omdat ik een factuur verloren ben voor een electronisch uittreksel. Mevrouw zou het doorgeven en of ik het per fax of email wilde ontvangen (huh, service?). Kon weleens 2 a 3 dagen duren maar misschien ook sneller afhankelijk van drukte op debiteurenbeheer. Na 11 minuten factuurtje binnen per mail. Prima service zo!

 

Nu alleen nog je eigen omgeving binnen de KvK.nl zodat je ze niet meer hoeft te bellen voor dit soort zaken. Maar ze zijn goed op weg!

 

Ik denk dat mevrouw KvK jouw profielfoto heeft gezien en zoooo onder de indruk was; goeie tip (dus) :P

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

 

Nu alleen nog je eigen omgeving binnen de KvK.nl zodat je ze niet meer hoeft te bellen voor dit soort zaken. Maar ze zijn goed op weg!

 

Erg mee eens! Al blijft het natuurlijk bespottelijk dat onze bedrijfsgegevens verkocht worden, zelfs wanneer hier geen toestemming voor gegeven is.. Laten we die weg maar niet inslaan, daar is genoeg over geschreven.

Preventief Medisch Onderzoek op locatie van de klant - CheckHealth.nl

Link naar reactie
  • 0

 

Nu alleen nog je eigen omgeving binnen de KvK.nl zodat je ze niet meer hoeft te bellen voor dit soort zaken. Maar ze zijn goed op weg!

 

Erg mee eens! Al blijft het natuurlijk bespottelijk dat onze bedrijfsgegevens verkocht worden, zelfs wanneer hier geen toestemming voor gegeven is.. Laten we die weg maar niet inslaan, daar is genoeg over geschreven.

 

Inderdaad al genoeg over geschreven dus misschien teveel om te zeggen dat je voor de meeste mail(bestanden) van de KvK kan 'afmelden'

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

 

Nu alleen nog je eigen omgeving binnen de KvK.nl zodat je ze niet meer hoeft te bellen voor dit soort zaken. Maar ze zijn goed op weg!

 

Erg mee eens! Al blijft het natuurlijk bespottelijk dat onze bedrijfsgegevens verkocht worden, zelfs wanneer hier geen toestemming voor gegeven is.. Laten we die weg maar niet inslaan, daar is genoeg over geschreven.

 

Inderdaad al genoeg over geschreven dus misschien teveel om te zeggen dat je voor de meeste mail(bestanden) van de KvK kan 'afmelden'

 

Wij hadden bij de inschrijving aangegeven van geen enkele derde partij iets te willen ontvangen. Helaas toch gebeurt.

 

Wel een goede ervaring: Een kleine wijziging in de bedrijfsgegevens was vandaag in 2 minuten geregeld, zonder papieren. KvK Amsterdam. Was uit gegaan van een kwartier, dus erg aangenaam.

Preventief Medisch Onderzoek op locatie van de klant - CheckHealth.nl

Link naar reactie
  • 0

 

Nu alleen nog je eigen omgeving binnen de KvK.nl zodat je ze niet meer hoeft te bellen voor dit soort zaken. Maar ze zijn goed op weg!

 

Erg mee eens! Al blijft het natuurlijk bespottelijk dat onze bedrijfsgegevens verkocht worden, zelfs wanneer hier geen toestemming voor gegeven is.. Laten we die weg maar niet inslaan, daar is genoeg over geschreven.

 

Inderdaad al genoeg over geschreven dus misschien teveel om te zeggen dat je voor de meeste mail(bestanden) van de KvK kan 'afmelden'

 

Wij hadden bij de inschrijving aangegeven van geen enkele derde partij iets te willen ontvangen. Helaas toch gebeurt.

 

Wel een goede ervaring: Een kleine wijziging in de bedrijfsgegevens was vandaag in 2 minuten geregeld, zonder papieren. KvK Amsterdam. Was uit gegaan van een kwartier, dus erg aangenaam.

 

Geen enkele derde partij kan (helaas) niet .....

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 189 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.