Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
old account
Aangezien er (nog ;)) geen apart forum is voor 'jonge-ondernemers' post ik op deze manier even een berichtje.
Met jonge ondernemers bedoel ik iedereen van 0 tot en met de leeftijd waar je net 2 jaar van school afbent, dit kan dus varieren van 16 als je MAVO doet en niet doorstudeert tot bijna 30 als je een lange universitaire opleiding doet.
De laatste tijd merk ik op Higherlevel dat er steeds meer jongeren willen gaan starten. Natuurlijk hartstikke leuk, maar hoeveel zou er ook door gaan en over 5 jaar nog actief bestaand? Zal dit aantal verbeterd kunnen worden door betere voorlichting? Dat weet ik niet, KvK, Bedrijfsloket, Startersdagen en Belastingdienst. Iedereen probeert zo veel mogelijk duidelijk te maken, informatie genoeg. Dus dan is het toch meer zelf er goed over na denken.
Wat ik nou met dit topic wil bereiken. Denk jij, als jonge ondernemer. Dat je bedrijf beter zou zijn gestart, of gaat starten als je een stuk begeleiding (of juist vrijheid!) van school, MBO, HBO of Universiteit krijgt? En zo ja, op welke manier zou je deze begeleiding willen zien, zo nee, waarom juist niet.
Afijn, geef je mening!
En de final question, waar loop je als (jonge / minderjarige) ondernemer tegen aan als je aan het ondernemen slaat?
Lijkt me op deze manier leuk om de mening eens te horen van jonge ondernemers en wil ook wel eens zien hoe het met de ondersteuning gaat of wat beter kan.
Jelmer.
p.s. uiteraard zal ik zelf (17) hier ook nog wel op reageren ;D