• 0

Betaalbare Drukpers voor Music Cards?

Hallo,

tijdens mijn studie heb ik geleerd dat degene die innovatief bezig is de markt leider kan zijn, bijvoorbeeld: de overgang van VHS naar DVDs heeft gemaakt dat op een bepaald punt Sony en haar klanten de enigste met DVDs waren.

 

Nu heb ik een idee waarbij de nieuwe methode substituut kan worden voor de oude!!

 

Wat ik wil doen is flyers bedrukken met custom geluids module erin en die verkopen aan evenementen organisaties.

De modules kan ik zo goedkoop als USD 0.75 per stuk bij een order van 10.000 stuks (foto1).

 

Wat de kosten omhoog brengt is het bedrukken van de flyer!! Wat ik nodig heb is een betaalbare druk machine voor:

flyers, posters en entree kaarten maar meer dan dat hoeft het niet te kunnen bedrukken.

 

Ook een soort van 'template' voor de flyers moet ontwikkeld worden met als resultaat foto2, waarbij de bedrukte flyer een dikte heeft die compenseert voor de dikte van de geluidsmodule.

 

 

 

 

 

 

[titel aangepast - mod]

12S-Sound-Module-for-Greeting-Card-MH-1102-.thumb.jpg.028d6d72a3fdbfde774827036aad5fb0.jpg

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Gaaf idee.

Doet me ook denken aan die verjaardagskaarten waar een deuntje uitkomt.

Heb je een vraag of wilde je dit gewoon even met ons delen? ;) Of is dat van die betaalbare drukmachine?

Wil je zelf alles in house organiseren of zou je kunnen samenwerken met een drukkerij?

 

Nu je het gepubliceerd hebt hier heb je wel kans dat een ander ook zoiets gaat doen natuurlijk.

 

Wat je ook kan doen is die kaarten voorzien van een QR code waarmee je naar een link gaat waar die muziek te beluisteren/downloaden is, als je een betere kwaliteit audio wil verspreiden als teaser/ sample marketing.

 

Link naar reactie
  • 0

hoi,

deze post is een vervolg van mijn vorig post (https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=26;action=display;threadid=40091) waar ik uitleg over custom geluids modules en hoe ik die wil gebruiken voor de marketing van evenementen.

 

Wat ik graag wil weten is als iemand weet heeft van een betalbare druk machine die uitsluitend flyers, posters, en entree kaarten kan bedrukken. Suggesties?

 

Link naar reactie
  • 0

hoi,

deze post is een vervolg van mijn vorig post (https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=26;action=display;threadid=40091) waar ik uitleg over custom geluids modules en hoe ik die wil gebruiken voor de marketing van evenementen.

 

Wat ik graag wil weten is als iemand weet heeft van een betalbare druk machine die uitsluitend flyers, posters, en entree kaarten kan bedrukken. Suggesties?

 

 

Weer samengevoegd. Zal ik de titel aanpassen in Betaalbare Drukpers voor Music Cards?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Hallo Jasonboss,

 

Je kunt beter een deal maken met een drukkerij. Drukpersen kosten het veelvoud van wat jij uit zou willen geven, daarnaast dien je toch enige vaardigheden te hebben of te ontwikkelen in de grafische sector. Een ander optie is om te over te stappen naar een printer.

 

1) Stanmes laten maken met de omtrek van je module

2) Laat bij een drukker, die een cylinderautomaat heeft, een body stansen met betreffend stansmes.

3) Omslag laten drukken of printen met een dubbele ril

3) Inlegvel laten drukken of printen

4) Alle delen verlijmen op de juiste posities

 

Veel succes,

 

Pewede

 

Link naar reactie
  • 0

Die modules worden vooral in het Verre Oosten/China gemaakt en ik zou er daar een kaart omheen laten drukken. Programmeren, drukken en samenvoegen van kaart en chip is daar veel goedkoper dan in Nederland.

Moet je ook nog even op zoek naar een goedkopere chipleverancier, want die dingen kosten meestal niet zoveel (ligt een beetje aan het geheugen/batterij/kwaliteit).

 

Groet

Mark

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

tijdens mijn studie heb ik geleerd dat degene die innovatief bezig is de markt leider kan zijn, bijvoorbeeld: de overgang van VHS naar DVDs heeft gemaakt dat op een bepaald punt Sony en haar klanten de enigste met DVDs waren.

 

Nu heb ik een idee waarbij de nieuwe methode substituut kan worden voor de oude!!

 

Wat ik wil doen is flyers bedrukken met custom geluids module erin en die verkopen aan evenementen organisaties.

De modules kan ik zo goedkoop als USD 0.75 per stuk bij een order van 10.000 stuks (foto1).

 

Wat de kosten omhoog brengt is het bedrukken van de flyer!! Wat ik nodig heb is een betaalbare druk machine voor:

flyers, posters en entree kaarten maar meer dan dat hoeft het niet te kunnen bedrukken.

 

Ook een soort van 'template' voor de flyers moet ontwikkeld worden met als resultaat foto2, waarbij de bedrukte flyer een dikte heeft die compenseert voor de dikte van de geluidsmodule.

 

 

 

 

 

 

[titel aangepast - mod]

 

 

Hallo Jason,

 

Evenementenorganisatoren (de grotere) drukken bijna geen flyers meer. Enkel af en toe nog wat posters voor outdoorpromotie, voor de rest is het heel veel online wat er gebeurd. (Denk aan socialmedia, webtrailers, sites etc.)

Ik heb zelf regelmatig voor dit soort jongens gewerkt en die zitten nu meer te focussen op QR-codes, augmented reality en dat soort snufjes om de kaartverkoop aan te wakkeren. Gebruik van smartphones in deze geeft voor hun een groter bereik.

Persoonlijk denk ik dat het op dat vlak niet een grote markt voor je zal opleveren, wellicht een niche markt die kwaliteit wil leveren met een gimmick, bijv. een klassiek concert met een voorproefje van de artiest. Grote dance-events en concertorganisatoren zitten volgens mij niet op dit soort zaken te wachten.

 

Laat mij voorop stellen dat ik geloof in je product. Prijstechnisch zou je dan echt met een drukker moeten praten uit het verre Oosten of iniedergeval in een lage loon land om dit rendabel te maken. Nederlandse vaklui zijn op drukwerkgebied nou éénmaal duurder dan landen om ons heen - dat is al jaren bekend. De kwaliteit om ons heen is ook echt door de jaren heen verbeterd, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Ik denk alleen wel dat je goed moet nadenken over hoe je dit in de markt gaat zetten. Zo makkelijk als dat je het schetst is het niet. (Ik zeg het met 13+ jaar horeca klant ervaring).

 

Die 7500 dollar voor 10.000 modules, zonder drukwerk besteden ze liever aan een mooie website die tot de verbeelding spreekt. Als je hier het drukwerk bovenop telt zit je op ± 10.000 dollar voor alles en dat moet je het nog:

- Verspreiden in winkels.

- Aanvullen als het op is.

 

Dit werkt anno 2012 niet meer voor evenementenorganisatoren. Ik denk dat je de focus van de doelgroep even moet her-overwegen of moet verfijnen. Hopelijk heb je wat aan deze info. Voor vragen kan je mij altijd raadplegen. Succes.

Link naar reactie
  • 0

Die modules worden vooral in het Verre Oosten/China gemaakt en ik zou er daar een kaart omheen laten drukken. Programmeren, drukken en samenvoegen van kaart en chip is daar veel goedkoper dan in Nederland.

Moet je ook nog even op zoek naar een goedkopere chipleverancier, want die dingen kosten meestal niet zoveel (ligt een beetje aan het geheugen/batterij/kwaliteit).

 

Groet

Mark

 

Het is daar wel voordeliger, echter als je voor verschillende evenementen spullen gedrukt moet hebben moet je wel een ruime planning hebben i.v.m. levertijd. Het is namelijk niet als in Nederland binnen 2 weken in huis.

 

Over een drukpers, je wil hier ook posters mee drukken dus moet je minstens een 50x70cm drukpers voor hebben, kost ongeveer 300.000 tot 400.000 tweedehands. Dan moet je nog snijapparatuur, een CTP (computer to plate), etc. etc.

 

Lang niet rendabel, ik zou een drukker vragen die met je mee wil denken over dit product, wel een Nederlandse overigens aangezien het vrij specifiek is.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 94 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.