Phone-Gadgets.com is een webshop met accessoires voor smartphones en tablets. We verkopen dus hoesjes, kabels, opladers en dergelijke. We willen ons onderscheiden door middel van lage prijzen. Voor hoge kwaliteit producten.
Daarnaast hebben we een "aanvraagservice" indien er iets niet op de website te vinden is. Is er de mogelijkheid om dit product aan te vragen.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Een webshop gebouwd in Magento. Voorraad ingeslagen. Erg veel gelezen over SEO. Veel topics gelezen op Higherlevel ;).
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Een goedlopende webshop maken met zoveel mogelijk tevreden klanten.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er is erg veel concurrentie in deze markt. Of we echt onderscheidend zijn ten opzichte van de concurrentie dat weet ik niet. We proberen altijd de eerste te zijn als er een nieuwe smartphone uit komt.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop wat tips en kritische opmerkingen te krijgen over mijn webshop zodat ik de website hierop kan aanpassen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
phone-gadgets.com
phone-gadgets.com
Omschrijving van je concept:
Phone-Gadgets.com is een webshop met accessoires voor smartphones en tablets. We verkopen dus hoesjes, kabels, opladers en dergelijke. We willen ons onderscheiden door middel van lage prijzen. Voor hoge kwaliteit producten.
Daarnaast hebben we een "aanvraagservice" indien er iets niet op de website te vinden is. Is er de mogelijkheid om dit product aan te vragen.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Een webshop gebouwd in Magento. Voorraad ingeslagen. Erg veel gelezen over SEO. Veel topics gelezen op Higherlevel ;).
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Een goedlopende webshop maken met zoveel mogelijk tevreden klanten.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er is erg veel concurrentie in deze markt. Of we echt onderscheidend zijn ten opzichte van de concurrentie dat weet ik niet. We proberen altijd de eerste te zijn als er een nieuwe smartphone uit komt.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop wat tips en kritische opmerkingen te krijgen over mijn webshop zodat ik de website hierop kan aanpassen.
Alvast bedankt!
Rob
http://phone-gadgets.com
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35224-website-check-phone-gadgetscom/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
23 antwoorden op deze vraag