• 0

Belastingdienst en bankrekeningnummer (s) kwijt

Hello!

 

Ik heb een vraagje, in 2012 krijg ik ineens brieven van de belastingdienst dat mijn rekeningnummers onbekend zouden zijn, OB Vpb etc.... beetje vreemd, hebben ze al jaren om zowel te ontvangen als je te betalen.....

 

Ben ik de enige of zijn er meer ondernemers die dit nu hebben?

 

Gr

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Zijn de brieven wel echt van de belastingdienst? Of is het heel misschien weer de zoveelste scamtruuk?

 

Scam is het niet want ik heb ze gebeld..... en rekeningnummer is niet zo spannend, kunnen ze ook van de websites halen....

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Ik kan mij heel vaag iets herinneren dat ik 2 jaar geleden bij een opdrachtgever ook zoiets had. daarbij bleek dat de onderneming al 2 of 3 jaar geen terugbetaling had ontvangen voor de BTW en dat daarom opnieuw naar het rekeningnummer werd gevraagd, om zeker te zijn dat het niet gewijzigd is. Bij betaling van belasting word het rekeningnummer niet geregistreerd als zijnde jou nummer, althans zeker niet om aanslagen uit te betalen.

Link naar reactie
  • 0

Ze zijn wel bezig bij de belastingdienst hun bestanden door te lopen. Ze mogen vanaf 1 juli niet meer uitbetalen op rekeningen die niet van de belastingplichtige zijn. Verder lopen ze af en toe problemen op bij het ongevraagd incasseren van aanslagen onder 1000 euro, waaraan de bank verplicht is aan mee te werken. Soms blijken die rekeningen niet op naam van de belastingplichtige te staan.

www.kubus.nl (administratie en belastingen)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 92 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.